Kinderwagen ombouwen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door chantal26, 28 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ik heb een vraagje, vanaf wanneer hebben jullie de kinderwagen omgebouwt?
    Mijn dochtertje is nu ruim 6 maanden en ik merk dat ze het niet zo leuk meer vindt in de bak.
    Ze gaat de hele tijd met haar hoofdje omhoog omdat ze dingen wil zien, een beetje nieuwschierig dus ;)
    Maar mijn dochtertje is vrij klein ze weegt nu ruim 12 pond.
    We hebben gisteren even geprobeert en hebben een klein stukje gewandeld, en ik moet zeggen dat ze het erg goed deed en ik merk dat ze het ook veel leuker vindt.
    We hebben haar in de relaxstand staan dus ze zit niet rechtop.

2. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Wij hebben de wagen ook met 6 mnd ongeveer omgebouwd. J. vond het ook echt niet leuk meer in de wagenbak.

3. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    wij met 3mnd al, omdat finn klem kwam te liggen

4. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Zo 3 maanden al dan hebben jullie niet lang gebruik kunnen maken van de bak.
    Nou Liz kan nog heel makkelijk en heel lang in de bak ze past er nog heel erg goed in.
    Maar ze vindt het niet meer leuk.

5. Meryl

Meryl Bekend lid

30 jan 2009
    737
    0
    0
    Wij hebben de bak 2 weken geleden omgebouwd. Die kleine van ons zat ook steeds een soort van 'buikspieroefeningen' te doen leek het :D steeds dat koppetje naar boven trekken om wat te kunnen zien.
    Ze vindt het nu dan ook helemaal geweldig de wandelwageninzet!

En ik heb nu meer ruimte in de boodschappenbak onderin hihi... ;)

6. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Met 4,5maand ongeveer, Tygho trok zich op aan de randen...dat was me veeeel te gevaarlijk!

7. fiona1987

fiona1987 Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.074
    0
    0
    renkum
    ik heb de bak met 4 maanden al eraf gehaald ze lag helemaal klem en van 4 tot 6,5 maand de maxi-cosi erop geklikt en nu dus de wandelwagenzitting erin

8. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Hier met 5 maanden, ze vond er niets aan in de bak:D

9. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Wij hebben inmiddels ook alweer ruim een maand de wagen omgebouwd. Hebben we dus gedaan bij ongeveer 4,5 maand, geloof ik. Hij paste nauwelijks meer en daarbij vond hij het echt helemaaaaaal niet leuk meer dat ie niks zag. Dit gaat een stuk beter! Nu is alleen wel de strijd losgebarsten om het plat liggen... Meneer vindt dat ie nog steeds niet genoeg ziet, maar ik wil 'm ook niet te rechtop zetten. Hopen dat 't snel mooi weer wordt, zodat de voetenzak eraf kan; dan ziet ie ook alweer veel meer (hoop ik) :D

10. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.168
    2.283
    113
    Wij hebben hem met een half jaar omgebouwd, toen paste T. er ook echt niet meer in. De oudste paste er nog wel langer in, maar ook toen hebben we hem met een half jaar omgebouwd, omdat hij het niet leuk meer vond om naar de lucht te staren.

11. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Ik heb met 6 maanden op de beurs de buggy zit in de lig stand gedaan omdat ik het voor haar niet leuk vond om in een bak te moeten liggen.
    Doe dat nu eigenlijk nog steeds tenzij ik naar de stad ga dan gebruik ik de cosi.

12. Maia

Maia Niet meer actief

die van mij was met 4,5 mnd omgebouwd :)

13. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Hier bij alle drie de kinderen rond de 10 maanden de kinderwagen omgebouwd naar het zit gedeelte.
    Redelijk 'laat' hier dus, maar geen reden om het eerder te doen.

Deel Deze Pagina