Hoe laat gaan jullie altijd naar bed? ik altijd vrij laat eigenlijk, kan voor 12 uur echt niet slapen.. meestal lig ik er om 1.30 in...
Sinds ik na school ga rond 11 uur. Had er eigenlijk al in moeten liggen, maarrr morgen 9 uur pas beginnen en sinds ik naar school ga slaap ik niet meer dan 7 uurtjes, terwijl ik eerder 12 a 13 uur sliep. Wel fijn dat ritme, duik nu ook mijn bed in want ik val zowat in slaap achter mn laptoppie! Slaap lekker alvast! liefs.
Als mijn man thuis komt (ongeveer 12 uur ´s nachts), blijven we nog een uurtje op de bank hangen, soms opgenomen serie kijken, en dan gaan we naar bed.
als ik de morgenploeg werk ga ik om 9uur slapen, werk ik de namiddagploeg is het middernacht/ 1uur. In het weekend varieert het, soms om 22h en soms om 3h
ik lig er ook nooit vroeg in...meestal rond 1uur als 2... maar heb nu geen slaap, ben vandaag al vroeg in slaap gevallen op de bank..dus daar straf ik mezelf NU mee.. of beter gezegd morgenvroeg als ik eruit moet hahaha
Ik kan ook meestal niet voor 12-en slapen. Ben altijd al een nachtmens geweest haha. Meestal rond 2/3 uur dat ik pas in slaap val. Want als ik ga slapen duurt het ook eeuwen voordat ik in slaap val Dan blijf ik maar draaien. Mja nu kan het nog, straks als me meissie naar school moet vroeg in de ochtend en ik ook, tja dan moet ik wel proberen om voor 12-en te slapen anders zou het niet goed zijn haha. Ik denk dat ik dan ongeveer 23 uur word dat ik dan ga slapen.
ik ben totaal geen avond mens ik slaap rond de half 10 nu ik zwanger ben al rond half 9 soms eerder Maar ik sta om 5 uur op ongeveer omdat ik dan wakker ben
De ene keer lig ik er al om 21.00 in en de andere keer om 23.00 maar eigenlijk komt dat zelden voor. Als ik er om 21.00 in lig lees ik vaak nog iets of kijk wat tv. Ik zorg wel dat ik er op tijd in ga want Joey is meestal al rond 5en wakker en met te weinig slaap kan ik niet goed fuctioneren.
Meestal lig ik er rond 22u30 wel in ... Regelmatig ben ik al rond 20u30 voor de tv beneden op de bank in slaap gevallen
Tussen 22 en 22.30 uur ga ik meestal op bed. Anders val ik beneden in slaap. Meneer Lex komt pas rond 2 uur thuis van zijn werk, dus daar kan ik niet op wachten.
ik ga vaak rond 21.30/22.00 uur naar bed. Eén a 2x in de week wat later vanwege visite of een serie op tv. Maar gelukkig beginnen de leukste op het moment gewoon weer om 20.30 uur zodat ik rond 21.30 naar bed kan. Nu tijdens de zwangerschap had ik meerdere dagen al moeite om het tot 20.30 vol te houden en een paar keer lag ik dus ook om 19.00 uur al op bed.. maar dat was wel héél ongezellig. Nu moet ik erbij zeggen: Ik ben snel vermoeid en onze dochter is rond 6.30 wakker, dus ik red het anders écht niet. Hoe graag ik ook wat langer zou willen genieten van de avonden
21.30! en soms zelfs 21.00 Manlief gaat gezellig mee, we hebben allebei veel slaap nodig.. Als ik avonddiensten draai lig ik rond 00.30/1.00 op bed.
Meestal lig ik al rond 22.00 uur. Soms nog eerder maar ook vaak genoeg later, maar het is echt nooit later dan 23.00 uur!
dus de meesten liggen er ook wel laat in... ik sta meestal rond 8 uur/ half 9 op... mijn dochters waren eerder altijd pas om 9.30 wakker maar nu vaak al om half 9... zeker door die klok verzetting haha...
Ik ga naar bed als ik moe ben. En dat is de ene keer om 21:30, en de andere keer pas om 23:30. Hahaha! Dus tja Maar hou er wel van om af en toe eens lekker op tijd naar bed te gaan. Alleen gaat mijn vriend dan niet mee, omdat hij het zonde van zijn avond vindt.
ik ben blij om te lezen dat er nog veel meer vrouwen zijn die pas zo laat gaan slapen. ik lig op zijn allervroegst pas om 23.oo uur op bed, maar dat komt echt maar zelden voor. meestal is het tussen 0.00 en 0.30 uur. ik wil er wel verandering in brengen voordat de kleine er is, maar dat is nog best moeilijk als je dat zo gewend bent.