Ik ga meestal ook pas rond 12 uur/half 1 slapen, ik werk maar 2 dagen per week dus kan 5 dagen tot 08.30u blijven liggen . Nadeel is wel dat ik echt gebroken ben als ik die 2 dagen om 06.15u moet opstaan. Achja, als het dalijk warmer wordt kom ik weer in een normaal ritme, dan ben ik om 7 uur klaar wakker.
Ik ben zelf ook altijd een nachtmens geweest...en nog steeds wel. Ik ga meestal 1 uur slapen omdat ik voor 12-en echt niet in slaap kan vallen. Maar half 7 zijn de kindjes weer wakker. Dan neem ik me 's ochtends altijd weer voor: vanavond duik ik er om 22.00 uur in maar dat gebeurt eigenlijk nooit..!
Jeetje sommige liggen er om 21:00 al in !!! Dan heb ik net mijn avond eten achter mijn kiezen haha (eet rond 19:00)
Mijn man wekt fulltime en ik lang niet zoveel als hem. Toch ga ik altijd met hem mee naar bed, tussen 22:00 en 22:30 uur. Is gezelliger dan ieders apart gaan.... Oja dat is doordeweeks dan he. In het weekend liggen we er vaak wel 0:00/ 0:30 in. Afhankelijk van of we de volgende dag kunnen uitslapen ja of nee.
Wij ook. Ik lig meestal tussen 01:00 en 02:00 op bed. Tenzij ik aan werk moet 's avonds, dan ben ik pas om 2 uur thuis. Dat wordt dan eerder half 4.
Waah ik ben echt een slaperd! Ik ga rond 22.00 slapen. Als het 22.30 is, vind ik het 'laat' En als mijn zoon om 7.30 wakker is, vind ik dat vroeg.
Meestal tussen 10 en 11 uur, soms iets eerder, soms later. Op bed lees ik nog wel altijd een half uurtje gemiddeld. Ik ga gewoon als ik moe ben, en soms duurt dat lang als je de hele dag niets uitvoert, maar na een drukke dag lig ik er vroeg in. Ik sta meestal tussen 7 en 8.30 uur op.
21.00/21.30... anders kan je me opgeven de volgende ochtend als ik er de volgende morgen om 6.30 uit moet!
toen ik nog naar school ging was het rond 22.00 uur, daarna toen ik niet meer naar school ging en niet kon werken i.v.m chronische ziek ging ik rond 01.00 naar bed, na de geboorte van zoonlief rond 23.00 doordat hij de laatste fles om 22.00 uur nog kreeg, nu krijgt hij zijn melk om 19.00 uur en liggen wij vaak rond 21.30 in bed, zoonlief word tussen 05/06.00 uur altijd wakker en wij hebben toch wel 7 a 8 uurtjes slaap nodig
jeetje ik wou dat ik eens een keertje lekker vroeg naar bed kon haha... ik kan dat dus echt niet... ach ongeveer 7 uurtjes slaap heb ik wel genoeg aan....
tussen 9 en 10 uur zodra mijn oudste op bed ligt ga ik me ook klaarmaken voor de nacht. ik slaap van nature heel slecht en dus kan ik niet zeggen hoeveel ik slaap. mijn zoon wordt standaard tussen half 4 en half5 wakker, maar gelukkig krijg ik hem vrij snel weer in slaap. dan slaapt hij tot ongeveer 7 uur half 8. mijn oudste staat om half 7 op en gaat om half 8 de deur uit en mijn vriend om kwart over 6.
ik vraag me af hoeveel slaap de meesten nodig hebben. zelf heb ik echt wel 7-8 uur nodig. en nu ik een aantal keer per nacht moet plassen ben ik 's morgens best nog wel een beetje duf. ik pas mijn bedtijd dus aan aan het tijdstip dat de wekker weer gaat
Nu tijdens m'n zwangerschap lig ik zeker om 21.30 in, kijk even tv en slaap meestal wel om 22.00 uur. Maar mijn 'normale' tijd is/was 22.30/23.00 uur.
normaal rond half 10/10 uur, maar heb ook dagen dak er om 8 uur al in lig. maar afgelopen week toch steeds 1 uur zien worden, lost 5 op dvd is gewoon te verslavend.. nog 1 disc, dan kan ik weer vroeg naar bed.
Nu tijdens mijn zwangerschap ga ik toch wel rond 21.30 richting slaapkamer, soms nog wel even tv kijken in bed maar meestal val ik toch in slaap Mijn normale tijd was tussen 22.30 en 23.30...
Wij liggen meestal rond 22:30/23:00 op bed. Nog even lekker tv kijken of lezen ofzo en dan heerlijk slapen.
Verschilt eigenlijk best wel...de ene keer slaap ik rond 9uur de andere keer rond half 12. Ligt er maar ook aan of er wat leuks op tv is. Het is trouwens wel zo dat ik meestal na gtst op bed verder tv ga kijken