Ik ben een avondmens, dus ga laat naar bed. Meestal rond 23.00/00.00 maar dat is eigenlijk te laat. Zeker nu mn zoontje steeds vroeger wakker wordt s ochtends. Ik heb ook echt veel slaap nodig, dus het is niet zo slim. Toen ik nog ochtenddiensten draaide en om 07.00 op mn werk moest zijn probeerde ik uiterlijk om 22.30 in bed te liggen.
Ik probeer er uiterlijk half 11 in te liggen maar dat lukt niet altijd helaas. Ik moet er 's nachts nog uit voor mijn zoontje van 15 weken. Hopen maar dat ie snel een keer doorslaapt want ik moet ook werken en op den duur gaat het zich wreken.
hier ook geen vroege slaper ik heb gelukkig maar 2 vroege diensten in de week! woensdag en donderdag gaat hier de wekker om 06:45 dus dan wil ik er wel uiterlijk 00:30 inliggen! maandag en vrijdag begin ik pas na 11e en op dinsdag ben ik vrij dus de rest van de week kan ik echt uitslapen dus dan lig ik ook niet voor 01:00
Ik ga veelste laat naar mijn zin,(rot-pc ook ) Ben iets over achten meestal thuis van werken,dan kijk ik GTST op de pc,voor ik er eindelijk 's in lig is 't al gauw 23:30. in de weekenden soms 00:00-00:30.
Door de week ga ik altijd rond 01.30 slapen en mijn wekker gaat om 05.30.In het weekend lig ik er later in maar ik slaap dan wel uit.Ik ben niet echt moe ondanks dat ik weinig slaap maar eens in de zoveel weken merk ik wel dat ik een dag moet bijtanken.
omg, wat liggen jullie er laat in zeg!! nu thijs net geboren is, kan het zo zijn dat we zelfs voor de laatste fles, proberen wat uurtjes te pakken. dus dan liggen we er om 21 uur in.