slapen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door juudje, 27 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Wie kan mij helpen?

Lynn krijgt om de 4 uur de fles. Deze begint om 8 uur. Nu werd ze 's nachts, na de fles van half 12, weer om de 2 uur wakker. Dit heb ik kunnen rekken tot 4 uur. Het CB gebeld en die zeiden: geef ze eens veel eerder de fles. Zo rond de klok van 10. Omdat ze dan daarna in een diepe slaap komen en vaak doorslapen. Lynn dus niet. Het is eerst een gevecht om haar wakker te krijgen, dan bied ik ze 140 aan, maar ze drinkt er maar 80 van op. Gevolg: om 2 uur word ze toch weer wakker.

Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Laatste fles eraf laten en maar zien hoelaat ze komt? Ik heb liever dat ze 's nachts slaapt, 7 uur achter elkaar, dan van 19.00u tot 2.00u, maar die fles van 22.00u krijg ik er echt niet in. HELP!

Liefs Juud

Liefs Juud

2. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Mischien die van 19.00 uur rekken tot een uur of 21.00, weet niet of dat gaat lukken hoor, maar mischien proberen waard.

3. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    ja dat is echt lastig vervelend... :(
    Misschien dat je haar haar voor de laatste fles die je om 22.00 geeft wakker kunt houden? maar ja dat is ook weer zo lang.... En omdat haar wakker maken ook lastig is...
    Ik had het ook een paar keer. Heb Tijn toen om 21.00 uur uit zn bedje gehaald en een uurtje met hem gekeuveld en toen de fles om 2200, daarna sliep hij tot 300 uur. Nu gaat dat vanzelf.. Hij komt om ongeveer 22.00 elke keer en slaapt dan weer goed in.. Nu hopelijk nog wat langer doorslapen.. Dus misschien is dat een tip, even wakker houden ?
    xxx

4. Mirna

Mirna Bekend lid

6 mei 2005
    908
    0
    0
    Ze is nog wel erg jong. Er kan nog een hoop veranderen in slaapschema. Ik zou haar niet om 10 uur wakker maken, deze fles zou ik wat later geven.
    Isa sliep met 2 maand door.

Deel Deze Pagina