Wat doen jullie met de kleertjes die te klein zijn geworden? Ik heb ze tot zover allemaal nog bewaard maar overweeg om een deel weg te geven of te verkopen. De leukste/mooiste kleertjes wil ik bewaren als herinnering en voor een eventuele 2e dochter
Ik bewaar alles voor een evt. tweede. Je kunt dan daarna ook nog van alles weggeven. Ik kan niet in je portomonnee kijken
hahaha.... ik zit net vreselijk te zoeken naar meidenkleding maat 80/86 op marktplaats. Ik bewaar het nu nog (behalve de met vlekken of misvormde) voor de volgende. Daarvan weet ik volgende week of het ook echt nut heeft. Om het dan nog te bewaren voor nr 3 was ik eigenlijk niet van plan.. maar goed. Have to break that news to my hub..whahaha.. maarre... 80/86 meisje.. als je hebt..
ik bewaar ook alle kleertjes,als dadelijk het tweede kindje het niet meer aankan doe ik het wel weg. alleen het eerste pakje niet die hebben we samen gekocht toen ik voor de eerste keer zwangr was en dat is een mooie herinering.
Ik bewaar het allemaal nu, voor een eventuele tweede. Het pakje wat hij aankreeg toen hij net geboren was, lijst ik in en hang ik op de babykamer. Ziet er echt superleuk uit! Moontje
ik wil 3 kids kleertjes die ik echt super leuk vind bewaar ik.... de rest verkoop ik lekker op de markt maar jah dan moet een van de volgende kinderen natuurlijk een jongen zijn.. hihihi....en zun eerst pakje gaat echt nooit weg...
De allereerste kleertjes die hij aankreeg die gaan nooit weg. De rest van de kleertjes (die niet verwassen zijn of waar de vlekken er niet meer uit gaan) die bewaar ik voor een tweede. Ik heb heel veel neutrale kleertjes die een meidje eventueel ook heel goed zouden kunnen staan. Kleertjes die nog goed zijn, maar die ik niet mooi meer vind zet ik denk ik op marktplaats of die gaan een keertje mee naar de rommelmarkt.
idd het eerste pakje doe ik niet weg heb nu wat uitgeleend aan een zwangere vriendin van me de rest ga ik denk maar verkopen , want een 4de komt er toch niet meer bij ons
Het eerste pakje van Lisa en ook van Tim bewaar ik. Verder nog de kleertjes die ik ze superleuk vond staan doe ik ook in de memorybox. De rest verkoop ik of doe ik in de zak voor recycling. (gisteren toevallig 5 zakken weggebracht! )
Een memorybox, dat klinkt best wel leuk. Mss zal ik ook zoiets aanleggen. En zoals eerder gezegd, het eerste pakje gaat zeker nooit weg.
Ik bewaar ook alleen de leukste kleertjes. Gewoon om het te bewaren of voor een eventuele volgende... (neej, geen plannen )!
Kleertjes die echt niet meer kunnen doe ik weg, wat nog goed is bewaar ik voor een 2e. Een vriendin is nu zwanger, mochten zij straks ook een jongetje krijgen, zal ik ook nog wel wat uitlenen.
Ik heb een en ander meegegeven aan mijn schoonzusje die is ook in verwachting, voor de rest staat alles op zolder, voor een eventuele 2e en komt die er niet, dan kan ik t altijd nog verkopen ofzo.