slapen

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Astrid0482, 25 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Astrid0482

Astrid0482 Actief lid

26 nov 2008
    454
    0
    0
    Hoi,

Mijn zoontje wordt sinds een paar weken steeds vaker wakker midden in de nacht ook is hij steeds vroeger wakker. Eerst sliep hij door tot een uur of 7 nu vaak maar tot half 6 / 6 uur. Volgens mij zijn het niet z'n tandjes waar hij last van heeft. Mijn vriend denkt dat het komt, omdat het nu buiten nog donker is als hij wakker wordt en niks kan zien, want voorheen ging hij nog wel eens spelen met z'n knuffels, maar nu is het gewoon huilen / zeuren om bij ons te kunnen zijn, we leggen 'm dan ook tussen ons in als hij rond zessen wakker wordt. Iemand ervaring hiermee, is het mss gewoon een fase?

Mijn zoontje laat zich trouwens ook alleen maar door mij naar bed brengen. Als mijn vriend het doet is het huilen en zeuren, maar zodra ik kom gaat hij gewoon braaf slapen, herkent iemand dit?

2. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.798
    4.181
    113
    Misschien een nachtlampje proberen?

3. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Het loont duidelijk om te zeuren bij papa... dus papa moet even kijken wat hij doet...

Een nachtlampje kan de uitkomst zijn maar ook even kijken naar hoeveel hij overdag nog slaapt. Met 14 - 15 maanden is het vrij normaal om naar 1 slaapje te gaan.

Deel Deze Pagina