slapen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door suzand, 21 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suzand

suzand Lid

21 mrt 2012
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een vraagje weet 1 van jullie of het slecht is als je dochter overdag veel in de wagenbak slaapt?

2. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Nee hoor, is helemaal geen probleem.
    De kinderwagenbak is bijna hetzelfde als een wiegje dus maakt geen verschil. Onze kinderen hebben in het begin ook heel veel in de kinderwagenbak geslapen. Zowel overdag als 's nachts. Aangezien wij geen plaats hadden op de slaapkamer had ik 's nachts de kinderwagenbak op het nachtkastje staan. Zo waren de kinderen eerst toch dichtbij ons.

3. Vagans

Vagans Niet meer actief

Hier heeft Yara ook de eerste 6 maanden heel veel in de kinderwagenbak geslapen! Zowel overdag als snachts.

Geen enkel probleem volgens mij. (mits je er een goed matrasje in hebt enzo natuurlijk!)

Ivm reflux was het voor ons super handig, de kinderwagenbak zet je makkelijk schuin ;)

4. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Nee hoor. Bij ons raadde de vk het ook aan. Hij sliep om en om in de wagenbak en bedje.
    De oudste in het begin alleen in de wagenbak omdat hij dan beter sliep (had geen wiegje, alleen ledikant)

5. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Nee hoor mn zoontje is nu 3 maanden en slaapt er ook in :)

Ook de eerste 2 weken snachts omdat ie niet in zn bedje wou :p
    Nu snachts wel gewoon in bed :)

6. Eylem

Eylem Niet meer actief

Geen probleem, gewoon als bedje opmaken...

Hier slaapt onze jongste ook in de wagenbak, overdag staat ie in de box in de huiskamer en 's nachts in haar ledikant (wat ik nog te groot/koud voor haar vind op dit moment)

7. Bloembloem

Bloembloem Bekend lid

21 okt 2010
    561
    2
    18
    Orthopedagoog
    Als ze maar slaapt ;)

Deel Deze Pagina