slapen

Discussion in 'Baby en dreumes' started by piri piri, Aug 14, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. piri piri

piri piri Fanatiek lid

Sep 29, 2011
    1,769
    1
    0
    Mijn meisje mag overdag na drinken lekker in box of gezellig op schoot tot ze moe word, mestal in totaal n uurtje wakker en dan hup bedje weer in. Maar tot laatste vieding, rond 22.30 daarna gaat ze direkt na voeding slapen net als de evt nacht voeding, en half 8 krijgt ze dan weer dr eerste voeding, ook dan gaat ze direkt weer naar bed, tot voeding van 10:00/30. Dan begint boxritueel weer.
    Ik weet kleintjes slapen veel, maar is t niet beter haar na hhaar ochtend voeding (7:30) al wakker te houden ?(lees al in box spelen)

2. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    Hier krijg ik haar ook nog weer in slaap na een ochtendvoeding tot een uur of 10. De rest van de dag moeilijk dus ik hou het er lekker in.

3. babyproject

babyproject Niet meer actief

Onze meiden sliepen 's ochtends ook meteen weer.

Tijdens verlof van de eerste legde ik haar na de ochtendvoeding altijd bij mij in bed en sliepen we samen door tot de 2e ochtendvoeding. Jammer dat ik dat nu niet meer kon doen met de jongste ;)

Gewoon laten slapen als je ziet dat ze moe zijn. Ze blijven vanzelf meer wakker. Onze jongste is nu 5,5 maand en is nu ongeveer een uurtje wakker rondom haar ochtendvoeding, terwijl ze rondom haar andere voedingen gemiddeld 2 uur wakker is.

4. Eylem

Eylem Niet meer actief

Hier inderdaad 's ochtends vroeg ook minder lang wakker, een uurtje meestal, terwijl ze daarna 2 a 3 uur wakker kan blijven.

5. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

Mar 18, 2011
    4,859
    1
    0
    Waarom wakker houden als ze moe is? Ik zie het probleem niet...

6. Yil

Yil Bekend lid

Mar 16, 2011
    919
    0
    0
    Ik werk part-time als office manager
    Lekker weer laten slapen! Kleintjes kunnen zelf heel goed aangeven waar ze behoefte aan hebben, dus is dat slaap dan lekker laten slapen. Hier toen ze nog baby was ook na de ochtendfles bij mamma in bed en dan samen verder slapen. Zelfs op de leeftijd die ze nu heeft wil ze na het ontbijt al binnen 2 uur weer naar bed. 's Middags blijft ze veel langer wakker.

7. piri piri

piri piri Fanatiek lid

Sep 29, 2011
    1,769
    1
    0
    Het was een vraag, niet een probleem.

8. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

Mar 18, 2011
    4,859
    1
    0
    Wat is dan het doel van haar wakker houden? Ik snap oprecht niet waarom je je dat afvraagt :D

9. vaddie

vaddie Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    4,016
    1
    38
    Female
    In de buurt van Utrecht
    Idd waarom wakker houden? Als ze moe gewoon lekker slapen.
    Hier in het begin een dochter die soms maar 2 uurtjes wakker per 24 uur.

10. piri piri

piri piri Fanatiek lid

Sep 29, 2011
    1,769
    1
    0
    Ik vroeg is t niet beter ?
    Ik laat haar altijd liggen na haar ochtend voeding van 7 uur half 8. Maar lees zoveel over mamas die om half 9 hun kleine al in bad hebben gedaan...
    Dacht echt, ben ik dan zo'n luilak die dan weer samen met kleine weer liggen gaat.
    Ze tukt zo lekker, (nog)... Kan ik soms net ffies voor mezelf wat doen.

11. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

Apr 18, 2010
    3,248
    2
    0
    n.v.t.
    Ohhh je voelde je schuldig hihi! Neee joh, lekker laten slapen en van genieten, is alleen maar goed!!!

Die ukjes moet je echt niet wakker gaan houden hoor, als je dat doet dan mag je je schuldig voelen ;)

Share This Page