Altijd honger!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lov23, 21 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Pffffff ik heb altijd honger....en wat eet je dan he;) ben langzaam uit mijn ideetjes hahaha...

2. Nathaliiej

Nathaliiej Fanatiek lid

20 nov 2012
    1.206
    1
    0
    NULL
    Utrechtse Heuvelrug
    ojee dat ken ik!

ik vreet gewoon waar ik zin in heb..:)

3. Joyciejj

Joyciejj Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.490
    225
    63
    Haha erg he!!

4. Herkenbaar ja...

Ik probeer maar zo min mogelijk in huis te hebben, want ik eet alles in 1 dag op. ;)

5. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

12 jun 2012
    3.208
    513
    113
    Hahaha, heel herkenbaar hoor.. en volgens mij wordt het alleen maar erger ;) bij mij helpen melkproducten en volkoren producten goed. Verder heb ik altijd komkommer, paprika, appels en aardbeien op voorraad om te snaaien. En natuurlijk, af en toe even zondigen. Bij mij helpt het trouwens ook om in de middag een kom soep te eten. Vanmiddag heb ik bijv om 15 uur. een kom snert gehad. Dan trek ik het makkelijk tot aan het avondeten zonder dat trekgevoel..

6. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Hahaha zo herkenbaar! Ik kon de eerste 22 weken amper eten! Ik had een extreem opgeblazen gevoel. Nu lijk ik overzadigbaar!
    Voel me zo'n vreet stofzuiger. Heb 24/7 honger.

7. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Hier al vanaf dag 1 honger ... ik moet steeds wat eten ook anders word ik misselijk en ga ik kokhalzen / spugen. net nog een tosti gehad maar nu alweer honger ...

8. zomerwondertje

zomerwondertje Actief lid

19 jul 2013
    248
    1
    0
    ik eet ook veel tussendoortje. 's morgens weinig tijd om goed te ontbijten (enkel wat yoghurt of brood)
    als tussendoortjes: fruit (appel banaan druif meloen), koekjes/crackers, chocola, snoepjes, voor de lunch brood of e slaatje, in de namiddag terug knabbels en uitgebreide avondmaaltijd.
    gezien ik overdag werk, heb ik weinig tijd om gezonde snacks te maken en steek ik in m'n mond wat makkelijk is, alsdus veel snoepgoed/koek
    of e blikje frisdrank doorde middag

ga nu proberen wat meer soep te eten vr de verzadiging

verder veel vla, yoghurt, melkbereidingen..

hier toc ook wel klein vreetmonstertje ;)

9. Edel

Edel Bekend lid

23 feb 2013
    794
    0
    0
    Schoten - België
    Ik heb net hetzelfde..... Voor de moment zit ik voor pc met een bak soepstengels en bessen......

10. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    8.030
    6.778
    113
    zuid-holland zuid
    Ja herkenbaar, ik had t bij m'n eerste helemaal niet, maar nu heeeeel erg. Wat bij mij helpt:
    - mijn 4 boterhammen voor de lunch verspreid over de ochtend eten
    - van die grote emmers met cherry tomaatjes mee naar het werk :)
    - je toetje een uur na je avondeten nemen
    - een lekker eitje / omeletje vult heel goed

Maar het blijft afzien, ik lees graag meer tips!

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

haahah herkenbaar dus :p
    Wil aotijd van alles kopen om te eten maar wat...wil niet te dik worden ook....

12. misty75

misty75 Bekend lid

16 jan 2013
    798
    1
    18
    Vrouw
    verpleegkundige
    West-Brabant
    pfff hier ook regelmatig snaaitrek....
    hier tegenwoordig veel fruit in huis...kopen we een meloen gaat ie gelijk in blokjes in een bak in de koelkast...staat het zo voor het pakken en is lekker zoet ook :D
    gisteren 2 kiwi's mee naar het werk en een appel...en die gaan ook op...ook van die snelle jelle ontbijtkoekrepen in huis (maar dan van de lidl)....en dan 2 boterhammen voor ontbijt, 2 voor de lunch en gewoon avondeten....dan zit ik echt wel vol...
    na avondeten kan ik meestal niets meer op en voel ik me net een ballonnetje...

maare beter als al het snoep wat ik in het begin at...:D

13. leutjj

leutjj Niet meer actief

Had ik ook. Vervelend was dat soms. Net gegeten en gelijk weer zin in iets.
    Zelf had ik veel zin in yoghurt, avond eten, brood. Niet zo zeer in zoetigheid (ben zowiezo niet zo zoetekauwer)

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nee is ook niet zo dat ik enorm veel zin heb in snoep gelukkig!

Maar wel gewoon altijd honger.. Nu dus weer ... Dalijk maar boterham smeren

15. hartmannetje

hartmannetje Actief lid

20 jul 2011
    203
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook zeer herkenbaar,ook de gehele dag door het gevoel dat je MOET eten,zelfs als ik eigenlijk geen honger heb,maar toch eet ik door.
    Mijn vent staat er alleen maar bij te grijnzen omdat hij het zo gezellig vindt om mij zo te zien (vr)eten.Eerst was ik altijd zeer moeilijke eter,nu prop ik alles naar binnen:D:D

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahahahahaha :D
    Heerlijk he zwanger zijn.

17. soeza

soeza Niet meer actief

Ik heb bij alle 3 de zwangerschappen 41 weken lang gegeten als een bouwvakker.... Mensen stonden echt vol verbazing te kijken wat ik allemaal wegstouwde :)Maar uiteindelijk ben ik niet eens (te) veel aangekomen, 15kg, 6 kg en 12 kg.
    Dus ik zou zeggen "leef je uit in de koelkast" lekker de hele dag door ongegeneerd eten en het lekker steken op de zwangerschap :D

18. Wendy1988

Wendy1988 Lid

29 jul 2013
    99
    0
    0
    ik sta smorgens op met honger joh dan lig ik in bed al van hmzz wa heb ik nog liggen in huis of wat zal ik zo es gaan maken :D voorheen kreeg ik niks weg als ik net uit me bed kwam

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahaah soeza.....we mogen nu he :D
    Nou wil wel genieten maar ook niet te dik worden....ben al altijd zo'n enorme zwangere :p

20. hartmannetje

hartmannetje Actief lid

20 jul 2011
    203
    0
    0
    NULL
    NULL
    ach aankomen hoort er nu eenmaal bij;)
    Ik ben zelf bij elke zwangerschap zowat 30 kilo aangekomen,en zal dit x niet anders zijn,maar dat is er bij mij ook altijd zeer snel weer ervan af.We doen het voor een goede reden toch:p

Deel Deze Pagina