Ik ben opzoek naar een goede autostoel ( 9-18kg), maar ik kom er op internet niet meer uit. Welke hebben jullie? Zijn jullie er tevreden mee? Het liefste wil ik er 1 die achterwaarts maar ook voorwaarts kan voor als ze wat ouder is.
Je zegt dat je er één wilt die ook voorwaarts. Is de Axkid kidszone dan geen idee? Heb zelf niet zo veel verstand ervan, weet alleen dat die voor en achterwaarts gebruikt kan worden.
Wij hebben een britax romer multitech 2 in huis, die kan achterwaarts tot 25 kilo maar ook voorwaarts vanaf 15 kilo.. we hebben hem nog niet in gebruik genomen, want ze is nog iets te klein voor de stoel..
Wij hebben de maxicosi 2WayPearl besteld. Helaas moest hij besteld worden, dus we wachten er nog op. Hij lijkt mij ideaal. Ik twijfelde tussen deze en de cybex sirona, die kan ook achter en voorwaarts, maar bij voorwaarts zitten ze vast met een "kussen" en het is vast heel erg goed, maar voor mijn gevoel niet prettig.
Hier na veel rondneuzen besloten voor de hauck variogard te gaan! zeeer gebruiksvriendelijk en kan achter- en voorwaarts. Kan niet wachten tot ik m heb! en oh ja de prijs ook niet onbelangrijk: 249-269e!
Hoi, mag ik vragen waar je deze gekocht hebt? Ik zit nu beetje te googelen maar vind weinig info. Volgens mij kan het ergens in Eindhoven toch?