Slapen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door demidepemi6, 13 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. demidepemi6

demidepemi6 Actief lid

13 jan 2011
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe leer ik mijn ventje om langer te slapen overdag of komt dit vanzelf?? Zelf in bed in slaapvallen gaat steeds beter zonder gehuil en zelfs zonder speen..dit is zijn beste vriend. Na 15 minuten is hij weer wakker maar niet uit geslapen.. snachts slaapt hij door van ongeveer 21 tot 8 uur. Dus hij kan het wel. Wat zou ik hier aan kunnen doen?

2. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

12 jun 2012
    3.201
    509
    113
    Ik vind het echt netjes dat ie 's nachts al zo slaapt eigenlijk :D mijn dochter sliep ook niet superveel overdag, ook vaak hazeslaapjes, dit is vanzelf wel wat meer geworden sinds een paar weekjes. Meestal slaapt ze in de ochtend anderhalf uur en in de middag een uurtje. Het onrustige slapen is er hier nu echt wel af. De rest is ze gezellig wakker en happy. Probeer goed op signalen te letten. Mijn dochter heeft als enige signaal in haar oogjes wrijven, dus dan gaat ze hupatee naar der bedje :) En verder als tip: probeer je niet te druk te maken, want dat werkt alleen averechts.

3. demidepemi6

demidepemi6 Actief lid

13 jan 2011
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi bedankt voor je antwoord. Ik maak me zeker geen zorgen.dat hij snachts slaapt is super. Maar vaak heeft hij er zelf last van dat hij overdag kort slaapt

4. Micera

Micera Fanatiek lid

23 jun 2013
    3.296
    547
    113
    #4 Micera, 13 jul 2014
    Laatst bewerkt: 13 jul 2014
    Mijn zoontje is ongeveer net zo oud en slaapt overdag ook maar heel kort. Meestal maar een half uurtje, soms een kwartiertje. Nu vind ik dat niet zo erg, omdat hij 's nachts lekker doorslaapt, van 21-22 uur tot 7-8 uur.

Het komt allemaal erg overeen met jouw zoontje dus.

5. Artamesia

Artamesia Bekend lid

22 jul 2013
    606
    11
    18
    Vrouw
    Limburg (BE)
    Hier slaapt zl overdag 3 of 4 keer maximum 45 minuten. Dan ligt hij klaarwakker in bed te brabbelen. Hij slaapt 's nachts ook niet door. Dus miss gewoon in het algemeen niet zo een goede slaper ;)

6. samarinde01

samarinde01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    2.849
    1.060
    113
    Komt vanzelf goed. Niet te druk maken idd. Als ik echt vond dat zl te moe was om na 45 min al weer wakker te zijn, liet ik hem in mijn armen verder slapen. Koffie en ipad bij bij de hand en relaxen maar ;)
    Toen hij ruim 6 mnd was ging hij van de een op andere dag 1,5 uur per slaapje overdag maken. En ik kon daar niks aan sturen.

Deel Deze Pagina