Hoi allemaal, Ik ben op zoek naar een leuk cadeautje voor mijn nichtje van bijna 3. Ze is erg snel in ontwikkeling en kan echt al heel veel. Ze liep bijvoorbeeld al voor haar eerste verjaardag en sprak op haar 2e al bijna hele zinnen. Ik heb geen idee wat ze leuk zou vinden. Ik dacht aan bijvoorbeeld een babypop maar die heeft ze al. Net als een keukentje. Iemand een leuk idee? Het gaat om een kleinigheidje en niet een cadeau van honderden euro's haha Alvast bedankt!
Wij dachten hier nog aan een fototoestel of cd speler met micro om mee te zingen. Ons dochter zingt wel erg graag.
Hubelino Verkleedkleding Microfoon (bv. van K3) CD- of mp3-speler Mini loco Mijn eerste boomgaard Voorleesboek Magneetletters met magneetbord
Kleertjes voor haar babypop of zo'n wandelwagentje? Ze imiteren graag! Alles wat je zelf voor je baby koopt vinden ze vaak ook leuk. Een winkelmandje met van die mini's, hagelslagje, pakje melk, dat soort spulletjes? Ik kocht voor mijn nichtje die 3 werd een toilettasje met een kammetje en een spiegeltje, labello er in, een kindernagelakje en wat haarclipjes. Vond ze geweldig!
Spelletje kleurentorentjes van Jumbo, ministeck pinnetjes (niet de platte maar de knopjes) domino, memory.