overdwars in bed!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door missX, 4 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missX

    missX Fanatiek lid

    2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    indy krijgt het steeds voor mekaar om snacht overdwars in haar bedje te liggen..hoe ze het precies doet weet ik niet, maatr misschien kruitp ze wel haar speen achterna denk ik zo. Beetje vervelend wel want we moeten er dan steeds uit om haar goed te leggen want ze legt zichzelf echt klem zo en begint dat dus geluid te maken. Iemand een tip?
    Ze ligt al in een slaapzak bovenin haar bedje aangezien ze daar anders toch wel zelf naartoe krüipt.
     
  2. Marni

    Marni Bekend lid

    26 apr 2007
    758
    14
    18
    Je kan proberen het bedje toch korter op te maken en dan de onderkant van haar slaapzak tussen het matras stoppen.
     
  3. Mirelle

    Mirelle Actief lid

    11 dec 2006
    469
    0
    0
    Oss
    Lola doet dat ook, maar bij haar komt dat (denk ik) omdat haar bedje schuin omhoog staat vanwege verbregen Reflux.
    Ik moet er wel steeds om lachen als ik haar zo in bed zie liggen, en zij dan ook als ze mij ziet.

    Ik weet niet wat je eraan kan doen helaas...

    Groetjes, Mirelle.
     
  4. miekie82

    miekie82 Fanatiek lid

    8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Hier ook! Heel grappig gezicht, want hij zit in een bakerzak dus als hij zich dan beweegt is het net een zeehondje! zo lieffff.. En dan als je aan komt lopen, SMILE! tja dna moet ik ook lachen he...
    Maar ind. snachts is het soms steeds eruit, omdat hij zich klemt draait! Dan begint hij dus te piepen...
    Denk dan inderdaad aan vastleggen ofzo, maar Tijn zit al in een bakerzak en die is niet lang genoeg om onder het matras te stoppen! Ach, als het hier bij blijft vind ik en hij dnek ik ook, het prima!

    kus miek
     
  5. Setteke

    Setteke Niet meer actief

    Tja, he doet er weinig aan inderdaad. Ik zou inderdaad toch proberen het bedje korter op te maken en dan de slaapzak achterin onder het matras stoppen. Doe ik ook en hier werkt het niet altijd, hij wroet zich los, maar het scheelt altijd iets! Dus ik vrees dat je er voorlopig 's nachts nog wel aan moet geloven...
     
  6. Karagoz

    Karagoz VIP lid

    14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    selam

    tamer had dat ook zo erg, meestal lag hij toch helemaal boven in zijn bed.

    Maar nu ligt hij gewoon netjes in zijn bed, soms wel op zijn buik met zijn kont om hoog maar niet meer zo erg als vroeger.
     
  7. missX

    missX Fanatiek lid

    2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    dacht het al hihi...slaapzak onderin instoppen heeft ook niet zoveel zin want die krijgt zo ook weer los en dan kruipt ze dus naar boven...nou ja dan zien we het wel
     
  8. Niet meer actief

    ja doet danisha ook .. ik leg haar voordat ik ga slapen recht en dan is ze zo moe dat ze gewoon verder slaapt en snachts hoor ik haar nooit.. soms tref ik haar op de kop weer aan haha.. maar ze ligt nooit klem omdat ze in de bakerzak ligt..
     
  9. loetje

    loetje VIP lid

    6 jun 2006
    7.366
    1.766
    113
    Misschien is een SafeTsleep een idee? Ik heb er sinds kort 1 en Misha ligt heerlijk rustig. Ze vind de wikkel ook echt niet vervelend, het lijkt eerder dat ze het heel fijn vindt. Ik wilde dat ik eerder van dit ding had geweten, dan had ik er ook 1 voor Milan gekocht, die kroop ook door zijn hele bed en lag regelmatig klem..Voor hem kon ik ook geen dekentjes gebruiken, daar belandde hij toch altijd bovenop, maar met de SafeTsleep kan Misha gewoon lekker onder de dekens en hoef ik dus ook geen (dikke) slaapzakken aan te schaffen.
     
  10. Caithlin79

    Caithlin79 VIP lid

    21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Yasmine ligt soms ook overdwars of met haar hoofdje naar het voeteneind.
    Maar gelukkig doet ze dat pas ná een hele nacht slapen als ze al wakker is, niet midden in de nacht.
     
  11. leeuwen77

    leeuwen77 Bekend lid

    7 mrt 2006
    710
    0
    0
    duik instructrice
    bonaire
    Laura vind ik ook steeds dwars of ondersteboven! Ik vond haar gister met haar hoofd onder haar lakentje. Dit was voor mij de druppel. Nu slaapt ze zonder dekentje en dan mag ze van mij dwars of ondersteboven liggen, maakt me niets uit! Klem liggen doen ze zelf en daar komt ze meestal ook wel weer uit. Ik hoor haar nooit snachts!
     
  12. chantalk

    chantalk Fanatiek lid

    Hier nog zo1tje. Luca lag 's morgens ook of dwars in bedje of met hoofdje naar beneden.
    Bij Luca helpt het wel om de slaapzak in te stoppen, maar ben benieuwd hoe lang dat duurt.
     
  13. Minimuisje

    Minimuisje VIP lid

    8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Joris ligt ook elke ochtend anders in bed, maar ik hoor hem niet mopperen ofzo... Ik laat hem ook altijd gewoon liggen als ik hem anders zie liggen, of hij moet echt al heel raar liggen! Want zodra ik hem weer recht zou leggen gaat hij gelijk weer gekke bewegingen maken om weer in een rare positie in slaap te vallen
     
  14. mandy1

    mandy1 VIP lid

    31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    noa ligt ook steeds overdwars in bed en maar lachen als je de kamer binnen komt, erg grappig om te zien. ook trap ze steeds de dekens van zich af ik heb vandaag een trappel/slaapzak gekocht we zullen zien hoe het dan gaat.
     
  15. Lisette28

    Lisette28 Fanatiek lid

    21 feb 2006
    1.439
    0
    0
    Delft
    Ik las laatst een tip van iemand anders: Naai een hydrofieldoek aan de onderkant van de trappelzak/ slaapzak vast, deze kun je onder het matrasje stoppen, succes...
     
  16. danielle1979

    danielle1979 Fanatiek lid

    1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    ashley deed dat ook ,overdwars liggen.ze heeft nu een slaapzak,ik vul 2 kruiken(gewoon kraanwater voor de zwaartekracht)en die leg ik tegen dr zij aan,en zo ligt ze klem.bij ons werk het!
     
  17. missX

    missX Fanatiek lid

    2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    zo klein en dan al zo bewegelijk?

    De laatste nachtjes gaat het al veel beter..ze wordt af en toe wel zo wakker, maar dat is dan gewoon in de ochtend en dat me niet zoveel uit. Hou persoonlijk niet echt van "vast"leggen.
     
  18. Lizzy

    Lizzy Bekend lid

    5 jun 2006
    584
    0
    0
    Rotterdam
    Ik sluit me aan bij Loetje!
    Mijn meisje kroop ook heel dr bedje door, en rolde op haar buikje terwijl ze nog niet terug kon rollen.
    Op mp een SafeTsleep gekocht, en sindsdien slaapt ze heeeeeerlijk!
    Het voordeel vind ik ook dat je hem om een eenpersoons matras kunt wikkelen.
    Geen gesjouw meer met campingbedjes als ze gaat logeren! :D
     
  19. danielle1979

    danielle1979 Fanatiek lid

    1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    zo vast ligt ze niet hoor......ze kan nog vrij bewegen
     
  20. Salomina

    Salomina Fanatiek lid

    26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Moira is nu 9,5 maanden en ze is heel erg bewegelijk in bed. Ik maak de dekens nooit strak want ik ben bang dat ze daaronder vast komt te zitten. Ik vindt haar heel zelden terug op haar oorspronklijk houding. Ze wordt er ook niet wakker van.
    Ik kijk wel voordat ik naar bed ga, hoe zij slaapt, en leg dan als het nodig is, haar deken over haar heen.
     

Deel Deze Pagina