Slapen!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Luna1992, 22 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luna1992

Luna1992 Lid

4 dec 2015
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo iedereen,

Na 4 maanden amper slaap en bijna alles (denk ik) geprobeerd te hebben doe ik hier maar een poging.

Ik heb een meisje van 1.5 en slaapt dus sinds 4 maanden verschrikkelijk, 's nachts krijsend wakker, soms uren op, alleen maar bij mij in bed willen en sinds maandag langs ik haar helemaal niet meer in bed krijgen, eerst sliep ze nog wel een paar uur in haar eigen bedje maar nu dus ook niet meer.
    Ik ben ondertussen zo moe dat ik er makkelijker in ben geworden dus bij 2 minuten huilen ligt ze bij mij in bed zodat we kunnen slapen, wat voor mij als ik geluk heb 5 uurtjes is.

Ze is bij een handoplegger geweest, heeft een sensi plus behandeling gehad (net als ik..), kindival, aVogel en Sleepz (?), haar bed op een andere kamper, papjes, alles na laten kijken bij de dokter, badjes... Ik geloof dat dat het wel was....

Er zit geen patroon in het wakker worden en hoe ze wakker wordt ik weet alleen dat ze gegarandeerd wakker gaat worden....

Ik hoop dat het verhaal nog een beetje helder is en iemand misschien iets heeft waar ik nog niet aan gedacht had...

Liefs!

2. Mevrouw Pinguin

Mevrouw Pinguin Fanatiek lid

22 mrt 2015
    1.042
    8
    38
    Vrouw
    jep herkenbaar. Heeft bij ons Tot 2,5 jaar geduurd. Ik heb Hulp vanuit het cb gekregen (thuisbegeleiding) want ik kwam er niet meer uit. Heel veel sterkte

3. Luna1992

Luna1992 Lid

4 dec 2015
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mag ik vragen wat ze voor je hebben gedaan?
    Cb komt elke keer met het is een fase, hier je heb je een folder over de wekker methode

4. februari2012

februari2012 Bekend lid

31 okt 2012
    689
    394
    63
    Heb je het over mijn dochter?? Hier precies hetzelfde en wij zijn gebroken! Zo intens moe! Ik lees mee voor tips!

5. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Slaapt ze overdag ook nog? Bij ons was de nachtelijke drama een teken dat we het middagslaapje drastisch moesten inkorten

6. Luna1992

Luna1992 Lid

4 dec 2015
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, 2 tot 3 uurtjes
    Maar af en toe komt het voor dat het een stuk korter is en dan merk ik ook geen verschil, een idee om wat strakker te testen ja
    Bedankt!

7. Bumpie

Bumpie Bekend lid

28 dec 2015
    864
    523
    93
    Fysiek moe maken voor het slapen gaan?

8. Mevrouw Pinguin

Mevrouw Pinguin Fanatiek lid

22 mrt 2015
    1.042
    8
    38
    Vrouw
    thuisbegeleiding heet het. google Het maar eens. Ik kreeg een gesprekstherapeut die mee keek en het wist te doorbreken.

Deel Deze Pagina