Slapen

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Minime2, Sep 1, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Minime2

Minime2 Actief lid

Apr 22, 2017
    148
    18
    18
    Female
    hoi hoi
    Mijn dochtertje van bijna 19 maanden slaapt nu al tijdje zonder slaapzak vanwege het warme weer ze slaapt prima en heerlijk op de buikje maar nu het weer koudere nachten zijn had ik een lakentje over der heen gedaan maar dit vind ze geloof ik niet echt leuk. Ze ligt er toch vaak boven en heeft dan hele frisse voetjes en beentjes ze heeft wel een pyjama broek aan. Ik wilde eigenlijk proberen met lakentje ipv slaapzak omdat ze daar maar in kan tot 2 jaar en dan zou ze toch onder een lakentje moeten. Hoe hebben jullie dit aangepakt gewoon volhouden ??

2. Bootcamp babe

Bootcamp babe Niet meer actief

Hoezo tot 2 jaar? Er zijn toch ook grotere slaapzakken? Hier gaan ze met twee onder een dekbed met een klein hoofdkussen. Vinden ze over het algemeen heel leuk. En zo niet dan gewoon een slaapzak.

3. Minime2

Minime2 Actief lid

Apr 22, 2017
    148
    18
    18
    Female

4. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

Jan 9, 2013
    9,521
    3,739
    113
    Uhm gewoon in een slaapzak? Hier heeft de oudste tot 2,5 in een slaapzak gelegen en daarna over naar een groot met met dekbed en zonder slaapzak. Slaapzak maat 110 past vrij lang hoor. Hier was hij met 2,5 ruim 95cm maar had nog groeiruimte in maat 110 slaapzak.

Share This Page