Omdat onze dochter van 21 maanden extreme reisziekte heeft, al op hele korte stukjes kreeg ik de tip om dit te geven. Omdat ze van primatour best suf worden en we dat willen bewaren voor langere autoritten en vakantie. Ik heb het bij de gezondheidswinkel gekocht en ging ervan uit dat in de bijsluiter de dosering wel zou staan. Maar omdat het homeopathisch is staat dit er niet duidelijk in. We gaan morgen naar de dierentuin en ik wil dit gaan geven maar vraag me af of ik het al ruim voor vertrek moet geven en ook hoeveel, iemand die dit weet of er ervaring mee heeft? Heb al een ander topic in baby en dreumes over reisziekte dus hier graag alleen reageren op de Nux Vomica. Alvast bedankt!
Wij hebben het ooit gekocht in een apotheek in Duitsland, nadat onze zoon de auto al 2 keer had ondergespuugd. Wij hadden korreltjes en moesten iedere 2 uur, 2 á 3 van die korreltjes geven. Hij heeft daarna ook niet meer gespuugd. Maar dat was grotendeels psychisch volgens mij. Hij was toen trouwens 3,5 jaar. We zijn volgens mij een uur van te voren begonnen.
Bedankt voor je reactie! Fijn om te horen ook al weet je niet zeker of het echt heeft gewerkt of het psychisch was. Ik heb dat ook bij mijn oudste dochter met seabands gehad. Ik heb trouwens druppels.