Wij gaan rond 22.30/23.00 uur naar bed en dan slaap ik als een blok door tot 7.10, dan gaat de wekker. Als we uit kunnen slapen dan blijven we meestal tot 9.00/9.30 in bed.
Ik heb altijd veel slaap nodig gehad. Op het moment slaap ik rond 21.00 en word ik rond 7.00 wakker. Het moet donker zijn en geen geluid.
Rond 22.30 en 23.00 gaan wij slapen. En op werkdagen door de week gaat de wekker om 6.15. Als ik eens kan uitslapen dan ben ik rond half 8 8 uur wel wakker.
Ik ga rond 22:00 uur naar bed en word meestal wakker gemaakt tussen 06:30 en 07:00 uur. In het weekend hetzelfde (lekker saai) want uitslaapdagen ken ik niet.
Ga rond 23.00 naar bed, rond 7-8u maken de kids mij wakker. Op werkdagen (dagdienst) gaat de wekker om 5.30 af. En met een avonddienst lig ik rond 00.00 in bed.
Ik zou er eigenlijk gewoon uiterlijk 23 uur in moeten liggen. Soms lukt het maar de laatste dagen weer niet. De wekker gaat hier muv het weekend altijd om 6 uur en het einde van de week ben ik echt moe. Ik neem het me iedere keer weer voor om op tijd te gaan slapen maar lukt helaas niet altijd. Ik heb gelukkig zelden tot nooit moeite om in slaap te komen, ik heb wel altijd het raam op een kier staan voor de ventilatie.
Dat wisselt. Vaak lig ik tussen 20.00 en 21.00 op bed, mijn wekker gaat om 04.30 dus ik wil ook niet later dan dat naar bed. In het weekend ben ik moe door het vroege opstaan doordeweeks dus vaak val ik rond 22.00 in slaap op de bank
Ik ga tussen 20 en 00u slapen. Soms ben ik zo moe dat ik Utopia nog niet eens haal en op andere momenten zit ik in een serie of game waardoor ik niet moe te krijgen ben. Ik sta 2 dagen op om 4.15u 1 dag om 5.15u En de overige 4 dagen om 7u Uitslapen kan ik niet, al zou ik dat eens willen doen maar altijd als ik uit slaap ben ik gewoon de hele dag ziek. Hoofdpijn, misselijk, raar gevoel over m'n huid,... en een pcm werkt dan gewoon niet. Dus dan slaap ik maar niet uit. In het algemeen slaap ik wel altijd goed. Tenzij ik zoals nu verkouden ben en wakker wordt van m'n gehoest.
Ik heb niet echt vaste tijden, vaak ga ik 2 dagen in de week rond 20.00/20.30 naar bed en val dan vaak ook gewoon al in slaap. De andere avonden is het vaak tussen 21.30 en 22.00 dat ik naar bed ga! Onze jongste slaapt na 10 maanden ook nog niet door en de oudste is vaak rond 6.00 alweer wakker, dus regelmatig kom ik niet eens aan 8 slaap uren helaas en die heb ik toch echt nodig!
Werkdagen 22.00 dan moet ik om 06.00 op en de jongste komt snachts nog voor de voeding Als ik vrij ben meestaltussen 22.00 en 23.00 en dan 7 uur op
Eigenlijk voel ik me pas echt uitgerust als ik 9 uur per nacht slaap. Ik slaap meestal tussen 22.30 en 23.00 wel en 07.00 gaat de wekker maar meestal ben ik daarvoor een paar keer wakker geweest door mijn nans wekker, zoon die tijdelijk bij ons slaapt en daar ook wakker van wordt, man die een kus komt geven als hij weggaat, weer zoon die ook wakker wordt. Dus ik slaap meestal wel 7 a 8 uur achter elkaar
In ga tussen 23:00-23:30 slapen. En mijn wekker gaat tussen 6:30-7:15. In het weekend slapen we meestal tot 8:00-9:00
Ik ga naar bed als ik moe ben. Soms is dat om 21.30 al, maar meestal rond 22.30 uur. In de lamp op mijn nachtkastje zit een Philips hue lightbulb. Die gaat aan op rood licht (heel romantisch ) en deze heb ik zo ingesteld dat hij steeds donkerder wordt en uiteindelijk vanzelf uitgaat in een half uur tijd. Heerlijk in slaap vallen vind ik dat. Ik lees altijd eerst nog even. Doordeweeks gaat mijn lamp om 6.55 uur aan. Rond 7-7.15 uur sta ik op. In het weekend gaat er geen lamp aan en word ik uit mezelf rond 7.30 wakker. Ik ben meestal al eerste beneden. Heerlijk in alle rust mijn koffie drinken.
Gisteren lag ik om 20.00, sliep denk ik om 21.00 en in 1 ruk doorgeslapen tot 6.30, daarna tot de wekker om 7.30. En dit gebeurt heel vaak de laatste maanden, slapen van 21.00 tot 7.00 (koningsontbijt vandaag dus dat scheelde thuis een halfuur). Dokter zegt oververmoeid en richting burn out dus goed op mezelf letten nu om dat te voorkomen.
Mijn man moet er rond 5 uur uit, en dan gaan we rond 21:30 naar bed. Even lezen enzo. Hij valt binnen no time in slaap haha. Ik rond half 11. Mijn wekker gaat om 7 uur. Weekenden, als ik niet hoef te werken, kan het 23 uur zijn. Maar ook 5 uur haha. Uitslapen kunnen we gelukkig wel. Voor 9 uur zijn de jongens sowieso niet wakker, en wij liggen vaak tot 10 uur. Ik heb minimaal 8 uur slaap nodig om goed te kunnen functioneren.
Jeetje, wat krijgen jullie allemaal veel slaap. Hier al 4,5 jaar gebroken nachten (3-4x per nacht wakker) en meestal tussen de 6 en 8 uur slaap. Heb er niet zo heel veel problemen mee eigenlijk. Wat meer energie zou wel fijn zijn natuurlijk. En als er een nachtje echt geen slaap is, dan hakt het er wel goed in, dat is wel jammer.
We gaan rond 00u/1u slapen en slapen dan tot 8u. In het weekend slapen we omstebeurt uit tot wanneer je wakker wordt. Ik ben dan vaak rond 10u wakker, vriend rond 11u.
Ik ga tussen 22:30 en 22:45 naar bed. Ik slaap dan meestal wel om 23:00. Ik sta om 6:30 op. Met 7,5 uur functioneer ik prima, dan ben ik meestal niet moe. 8 uur slaap zou perfect zijn, maar het lukt mij niet om eerder naar boven te gaan.
Best wel veel die laat gaan slapen, voor mij laat dan. Meestal ga ik slapen rond 22:30. Kan er soms al wel heel vroeg in liggen, maar dan ga ik lekker boek lezen. Later dan 23:00 uur wordt het bijna nooit, dat merk ik de volgende dag.