Meestal rond 00:00 naar bed. Slapen tegen 00:30. Word nog wel eens wakker gemaakt voor een speen...(vaker niet dan wel gelukkig ) Daarna wakker ergens tussen 06:00 en 07:30 voor een fles en dan slapen we vaak door tot 09:00/10:00. Daar trek ik het wel op. Dus uurtje of 7/8 gebroken, dat dan weer wel. "Uitslapen" word ik momenteel alleen maar meer moe van dus houden het op die 7/8 uur xD
Oh als dat het idd was was het easypeasy. Toen ze kleiner was en nog bij ons in bed sliep had ik geen klagen. Ze sliep, begon te smakken, ik voedde dr en ze viel weer in slaap. Nu is ze 200 keer per nacht dr speen kwijt. Of poept in dr broek, zoals nu net. Niet verschonen is geen optie. Maar nu kan ik gewoon het komende halfuur heen en weer lopen om dr speen te geven in de hoop dat ze weer gaat slapen. Beeldschets van mijn nacht nadat ik naar bed ging. 23 00 naar bed. 23 15 speen. 23.17 speen. 23.21 speen. 23.40 speen. 23.47 speen. 23.54 speen 00 15 speen. 00.55 opgegeven, fles erin. Geslapen tot aan 04.15, speen. 04 45 speen. 05.25 poep in de broek. Verschoont. En nu ligt ze in bed te kletsen Dus ja. Op deze manier haal ik helaas geen 8 uur haha
Doordeweeks probeer ik om 00u naar bed te gaan maar dat wordt vaak richting 1 uur. Echter ben ik de laatste tijd soms zo moe dat ik er rond 22u al in lig. Om 7 uur gaat de wekker.
Doordeweeks lig er rond 22:00 in, ik heb sowieso minimaal 8uur slaap nodig. Weekenden maak ik het later, scheel ook dat jongste ook een lange slaper is dus dan kan het ook.
Tegenwoordig gaat om 23.00 het licht uit welke dag het ook is.. Onze dochter is meestal tussen 06.30 en 07.00 wakker en de baby rond 07.30 Gewoon lekkere nachten dus, ik val ook altijd meteen als een blok in slaap
Ik val tegenwoordig (als ik de kans krijg) als een blok in slaap rond 22.00/22.30. Daarna kan ik door de week slapen tot 6.45, maar wordt vaak wel onderbroken door onze dochter. Soms maar 1x en is even troosten voldoende. Soms wel 3x in een uur en dan beland ze vaak bij ons in bed, maar dan slaap ik zelf waardeloos. In het weekend worden de kinderen tussen 7.00-8.00 wakker en dan gaan wij er ook uit, maar meestal ook wat later naar bed. Als ik geluk heb kan ik dus rond de 8 á 9 uur slapen, maar dat gebeurd eigenlijk nooit vanwege de jongste.
Haha ja dit is wel iets anders dan de 2 keer voeden die je noemde Kan je niet gewoon meteen een fles geven de eerste keer ipv de speen?
Nou dat heb ik ook heel lang gedacht. Maar of ze werd boos. Of ze dronk niks tot heel weinig. Tis nogal lastig en zoeken met haar. Zoals vanavond . Half 7 erin. Prima lekker gaan slapen. 7 keer speen moeten geven tot aan half 9. Toen sliep ze diep om 10 uur gingen we naar bed en begon ze te rommelen. Dus ik denk, dikke doei, mooi een fles (ze werd sinds een week boos als ik dr die fles wou geven dus was er mee gestopt) Die drinkt ze keurig op. En serieus tot 5 minuten geleden heeft ze lopen mieremen en kutten. Speen willen. Uitspugen. Draaien. Wiebelen. Bla bla Nu is ze dus eindelijk stil. Fles is een.uur en een kwartier terug.. Tis gewoon dodelijk vermoeiend. Ze mag van mij een fles. Tot 2 weken terug voedde ik dr 3 keer pdr nacht. Geen probleem. Zolang ze dan daarna maar gewoon gaat slapen. En daar lijkt het bij haar helaas nog wel eens mis te gaan. Maar.. ooit.. wordt het beter.. Ze lijkt nu te slapen. Ik ga ook
Dat kreeg ze dus. Tot ze gewoon elke avond boos werd. Afgelopen maandag of dinsdag daarom daarmee gestopt. Ze werd echt woest dat ik dr wakker maakte. Tis gewoon een moeilijke dame