hoihoi, wij hebben met kerst een loopstoel gekregen, maar dat ding kiept! nu heb ik de doos niet meer, maar nog wel de bon, zou ik m kunnen ruilen? groetjes sim
zal zeggen probeer het gewoon de ene winkel doet het wel en de andere niet zeg altijd nee heb je.. ja kan je krijgen
Lijkt me duidelijk een fout in het ontwerp van het produkt. Ik zou het eerst melden bij de Warenauthoriteit, en daarna terug naar de winkel.
hij komt bij blokker weg, maar ik vind het echt een onding, elke keer als dat ding in de kamer staat griezelt het me toe! denk ook dat onze vloer misschien wel niet geschikt is hoor, wij hebben een eikenvloer, heb dat ding ook constant op de rem staan, elijah staat er wat mee te grasmaaien maar goed hij is er ook al een paar keer goed mee gevallen, terwijl hij zonder dat ding beter loopt...
O, dan heeft hij er ook eigenlijk weinig aan. Dan is zo'n duwkarretje zoals IKEA bijvoorbeeld heeft veel leuker. Eiken vloer hoort geen verschil te maken hoor. Denk dat je morgen het beste gewoon 0800-0488 kunt bellen en het probleem even melden. Jouw kind zal niet de enige zijn die omkiepert, en dat zou eventueel nare gevolgen kunnen hebben.
dank je voor dat nummer, ik zal er ook eens heen bellen en misschien weten ze wel of het vaker gebeurd en ik ga ook maar terug naar de winkel