moppie geveld

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door charlotteM, 4 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. charlotteM

charlotteM Actief lid

22 apr 2006
    117
    0
    0
    secretaresse
    Noord-Holland
    Wilde even mn ei kwijt. Ik vind onze dochter op het moment zo zielig. Ze heeft de griep. Van mij overgenomen. Ik was het weekend de pineut en nu dan ons moppie. Vind het zo zielig. Is enorm aan het snotteren en erg warm. En het enige wat ik kan geven is een zetpilletje per 24 uur. Ik zie al weer op tegen de nacht want het beloofd weer weinig goeds. Vannacht was het al dolle pret en dan voel je jezelf ook nog eens niet optimaal maar ach....ik hoop zo dat het snel weer over is. En dan heeft ze ook nog eens diarree arme ziel.
    Wat ik dan ook nog eens zo moeilijk vind, wat moet ik haar nou aantrekken. Zelf lag ik van het weekend met joggingbroek trui en dikke sokken aan in bed en nog had ik het koud...maar ja zij voelt warm aan, heeft een pyjama aan en een slaapzak en ligt onder een dekbedje...misschien ook te warm? Niet dat ze normaal last heeft dat ze het warm heeft maar vind het nu zo moeilijk.
    Zo dat lucht even op.... Hopen dat de nacht meevalt.....

gr Charlotte

2. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Aaaaah... Zielig zeg!

Wat geef je haar eigenlijk als je haar maar 1 zetpilletje per 24 uur mag geven? Ze mogen wat meer hebben als het paracetamol is. Ik weet niet precies hoeveel, Jelle mag ze van die leeftijd nog niet hebben. En anders kun je misschien een halve eztra geven voor ze gaat slapen? Dan komt ze misschien de nacht goed door, en dat is voor jullie allemaal prettig... :D

3. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Zover ik weet mogen ze 3/4 zetpillen op een dag hebben!

Is heel zielig een kindje dat ziek is. Wij zorgen altijd dat ze niet te warm gekleed is dat ze de warmte dus wat kwijt kan. Beetje je gevoel volgen daar in. Ik had denk ik dan haar pyama uitgetrokken en slaapzakje aangelaten. ( slaapzak lange mauw) Als het een slaapzak korte mauw was dan had ik alleen het pyama broekje uitgelaten.

Channie

4. LauraFay

LauraFay Actief lid

12 mei 2006
    365
    0
    0
    zelfstandig onderneemster
    Vlakbij Emmen
    agh, zielig he. je kan het beter zelf hebben dan je kleine moppie.

Maar je mag idd 4 paracetamolletjes geven. Dat is dan om de 6 uur. Staat ook wel in de bijsluiter.

5. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Hoe is het nu met Suus? Heeft ze een beetje geslapen? En jullie ook? :)

6. charlotteM

charlotteM Actief lid

22 apr 2006
    117
    0
    0
    secretaresse
    Noord-Holland
    gelukkig is de nacht prima gegaan. Heeft zelfs tot half 9 geslapen. Koorts is gelukkig weer weg. Ze is nu alleen nog enorm verkouden. Dus het ergste hebben we weer gehad gelukkig.
    Nu de neus weer aldoor goed insmeren want die is helemaal schraal.
    Zieltje....
    bedankt voor jullie medeleven en reacties.

gr charlotte

Deel Deze Pagina