Ik heb de laatste dagen last van mijn rug steken in mijn bil spier lijkt het wel, en aangezien mijn buik ook steets dikker word zou een beetje steun wel fijn zijn. hebben jullie dat ook.
Ik heb er bij mijn vorige zwangerschap een gekocht. Echt de miskoop van de eeuw. 1 keer geprobeerd, maar het zat vreselijk.
Nu is dat natuurlijk persoonlijk hé. Ik persoonlijk kan dus niet zonder. Ben binnen 3 maanden na een buikoperatie zwanger geraakt en had dus heel snel last van mijn buik die ging hangen. Hup buikband om en ik kon weer door. Maar ik draag en droeg hem alleen als ik moest tillen, lopen of boodschappen ging doen oid. Om ervoor te zorgen dat mijn buikspieren toch wat doen, span ik ze iedere keer even in als ik opsta.
Ik heb er ook heel veel aan gehad. Goede investering geweest tijdens de zwangerschap. Ik deed hem ook alleen om als ik moest lopen, thuis had ik hem alleen tijdens de laatste weken aan. Succes!
ze zitten tussen de 40 en de 50 euro in die banden wilde er vanmorgen 1 kopen bij de livera maar ze waren er niet meer
Inderdaad kost rond de 50 euro. En bij Prenatal kon je ze gewoon uit het rek pakken in het wit en zwart en ik moest een behoorlijk grote hebben. Hij moet trouwens lekker stevig zitten en je moet er even aan wennen.
Ik heb hem voor 10 euro op marktplaats gekocht. Uiteindelijk heb ik hem niet gedragen want ik vond het niet prettig zitten, voelde me 'opgesloten' in dat ding.
heb er een gekocht bij ongeveer 30 weken, en al heel veel plezier van gehad. Ik vond het het geld zeker waard. Je gaat in de goede houding lopen met dat ding en dat scheelt enorm in je rug(klachten)!