wie herkent dit

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door babs81, 31 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babs81

babs81 Bekend lid

9 aug 2011
    675
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sinds vorige week verlies ik bloedverlies
    dan weer bruin verlies, maar bij de echo savonds zat het kindje er gewoon

sinds zaterdag heb ik zoveel buikpijn, buikkrampen , steken
    die pijn is gewoon hels

Wij hadden alles al opgegeven en ivm die helse buikkrampen en pijn
    afgelopen maandag weer een echo, en kindje zat er gewoon en was gewoon in 5 dagen 1cm gegroeit

heb dus sinds zaterdag veel pijn, slik paracetamol hiervoor
    Nu sinds gisteren avond weer veel bloed en bloedstolsels

Word hier zoow onzeker van!!!
    de emoties vliegen door mijn lijf!! of het nu nog goed zit of niet!!

ik loop ivm vele miskramen bij de gyn. en kan geen oorzaak vinden voor de klachten

iemand iets positiefs???

2. winnietje

winnietje Niet meer actief

he wat vervelend en kan mij voorstellen dat je er helemaal naar van word. Ik herken je verhaal niet, maar het enigste wat ik mijn kan bedenken is een miskraam mogelijk dat je in verwachting bent/was van een tweeling waarvan er 1tje het niet overleefd en je lichaam deze nu afscheid. Mogelijk dat ze dit niet hebben gezien op de echo omdat je nog zo kort zwanger ben. Maar ik weet het niet zeker

3. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Wat ontzettend vervelend meid!

En ja: positief nieuws: bij alle zw heb ik bloedverlies gehad. Bij nr 2 was het zelfs extreem. Ik denk het te kunnen vergelijken met jouw. Veel krampen, veel bruin/ veel rood/ en heel veel stolsels!
    Ik kreeg zelfs 3x te horen van de vlos dat ik nu toch echt het vruchtje was kwijt geraakt... Bij echo controle bleek dat niet te zijn. Onzekerheid al om..

Bij mij bleek er (kwamen ze pas bij 16 weken achter) een bloedstolsel in de baarmoeder te zitten. Hebben ze daarvoor gewoon niet gezien! En die liet stukje bij beetje los....

Voor de rest is er bij mij een probleem geconstateerd met de aanleg van de placenta/navelstreng. Maar dat weten we pas sinds na de bevalling van nr 3...

Heel veel sterkte. Veel rust nemen, geen zware dingen tillen, en luister goed naar je lichaam....

apie3

4. babs81

babs81 Bekend lid

9 aug 2011
    675
    0
    0
    NULL
    NULL
    oke dus positief!!!
    Elke keer denk ik ook dat het mis is, en tegendeel is weer op het scherm te zien!!

Deel Deze Pagina