Ooooooooooooooooooooh, dus dat deden wij verkeerd!?!?!!!!! Moet je er echt wat voor doen?! Vandaar dat het niet lukte! Oeps, voor niks ICSI gedaan...
dat kan ik me dan nog weer beter voorstellen dan jaren naast elkaar liggen en denken dat kinderen zo op de wereld komen.
Dit verhaal is al jaren oud. ik had hem al eens gelezen. sjonge....hoe dom kun je zijn. ze wachtten zeker op die ooievaar!
hahahaha.... en al die tijd dat ze nog geen kinderen wilde.... met "condoom" om gaan slapen...... ......
haha geweldig mag toch wel hopen dat dit niet echt gebeurd is.... zou wel triest zijn... alhoewel, ken ook mensen... die weten echt totaal weinig dus hoe het daar zit geen idee
Wat ik bijzonder vind is dat ze allebei zo "naïef" waren... Ik had het gesnapt als er 1 van hen het niet zou weten maar allebei??? Maar goed... ik zou ook niet raar opkijken als het idd het bovengenoemde "broodje-aap-verhaal" zou zijn...
Ooooh geweldig verhaal!!! Ik weet trouwens wel hoe t komt.. door hun ouders. Simpel, ze komen als kind ooit bij de ouders en vragen hoe er kinderen komen en als ouder dan uitleggen wat seks is.. tsjah.. dan wordt je creatief.. Die hebben vast gezegd dat als mensen verliefd zijn en in hetzelfde bed slapen de vrouw zwanger wordt! hahaha Arme mensen.. gaat wel een wereld voor ze open na het gesprekje met de gyn...... Oh mn zoontje weet nu dus wel hoe kindjes maken moet Ik ben hier aan t lezen en mee komt ie ineens bij mn laptop staan en kijkt met zn koppie zo om t hoekje wat ik aan t lezen ben! whahaha
Hahaha jeetje wat dom. Op school, in boeken, op tv, werkelijk overal kom je het tegen. Zelfs als je zou willen kun je er bijna niet om heen... En zelf hebben ze er toch ook gevoel inzitten ? Haha. Ze hoeven zich in ieder geval niet te laten testen op soa's! Ik ga ook voor broodje aap verhaal