Hoi hoi Wat denken jullie zondag heb ik bloedverlies gehad Vk gebeld mocht het nog even aankijken of het erger werd of niet Uiteindelijk stopte het en zei de vk dat het een begin kon zijn Daarna rommelde het elke dag Nu sinds een uur heb ik regelmatig voor weeën of echte weeën ze zijn goed te doen nog en komen nu om de 9 a 10 minuten en houden een minuut aan Mijn man heeft nachtdienst en werkt een half uur rijden van huis wat denken jullie moet ik hen gaan bellen of wachten Ik heb geen idee of dit het echte begin is eigenlijk
Ik zou bellen. Stel je doet het niet en over een half uur komt het ineens wel allemaal snel op gang. Dan heb je spijt dat je niet gebeld heb. Succes !!!
Lastig he. Ik twijfelde ook of t nou weeen waren maar mijn vliezen braken eerst dus daardoor wist ik t. Ik zou t wel tegen hem zeggen zodat ie er rekening mee kan houden dat ie zometeen eventueel naar huis moet komen? Spannend hoor
Ik weet niet wat wijsheid is...? Maar wens je veel succes en sterkte als het echt begonnen is....! Spannend!
Als het al een uur regelmatig is zou ik zeker mijn man bellen gezien de afstand die hij nog naar huis moet rijden. Het kan natuurlijk nog wel eventjes duren, maar wie weet gaat het ineens wel heel snel en ik zou het risico niet willen nemen dat hij er niet op tijd bij is.
Ooh zo moeilijk hè dadelijk gaat hij voor niks van zijn werk weg Ik ga denk ik nu ff douchen kijken of het afzakt of niet En dan ga ik idd bellen als het niet afzakt Thnx ooh idd zo spannend en ja je weet het niet hè kan nog zo lang duren maar ook ineens zo snel gaan
Ik zou wachten. Maar dan ga ik even uit van mijn bevalling. Op 4 dec rond 23:00 begon het bij mij te rommelen. Ook om de 9-10 minuten, hield ca. 60 sec of iets langer aan. Voorweeen zei het ziekenhuis, uit eindelijk op 7 december rond 5:30 kwamen de weeën om de 2-3 minuten kort achter elkaar. Eenmaal in het ziekenhuis zat ik op 3 cm ontsluiting. De voorweeen hebben van 4 dec tot 7 dec aangehouden. Best slopend.. hoop dat het bij jou sneller gaat.
Ik zou ook bellen. Al was het alleen maar dat je man je kan steunen in het afwachten of het nu wel of niet begonnen zou zijn. Mijn man zou het me niet in dank afgenomen hebben, als ik hem niet als ik hem niet gelijk zou bellen (ook al zou het loos alarm zijn). Kan hij wel gelijk weg, of moet hij nog een collega hem laten vervangen?
Missshien kun je hem op de hoogte brengen dat hij i.i.g een achterwacht kan regelen voor zijn nachtdienst. Of zou hij zomaar weg kunnen?
Nou ik ben gaan douchen daarna in bed gaan liggen Het zakte iets af man wel op de hoogte gebracht en hij is na huis gekomen Voordat hij thuis was lag ik te slapen en nu alweer 2 uurtjes wakker met nog steeds het zelfde Om de 10 minuten dus we wachten het af
Nog steeds aan het rommelen op en af aaahh word er gek van hahahaha Heb liever dataset dan of stopt of doorzet haha Maar we wachten rustig af
Als het met douchen afzakt zijn het meestal nog geen echte weeën. En als het dan om de 5 minuten was geweest, dan misschien wel, maar om de 10 minuten nog niet. Hoop voor je dat het wel vandaag doorzet!