Oo Please iemand raad?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jewel22, 3 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo..Ik ben de hele nacht beneden geweest omdat ik zo'n buikpijn had..soms werd et minder dan kwam het weer hevig terug.. Weet iemand of dit er bij hoort..? Ik heb nu nog steeds erge buikpijn vooral als ik sta..mn vk is nu ff in gesprek dus vandaar dat ik het even hier vraag!

2. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    heb je gisteren niet teveel gedaan waardoor je er 's nachts last van krijgt.

Misschien zijn het wel oefen weeen die kun je vanaf je 30 week krijgen maar zeggen verder niks en zeggen ook niet dat je bevalling is begonnen.

3. Nou ik ben niet drukker geweest dan anders.. heb jij hier ook last van? Ik vind het wel een beetje eng..

4. Maanlicht

Maanlicht Lid

3 nov 2006
    82
    0
    0
    Ik heb rond die tijd ook heel veel buikpijn gehad. Misschien indalen? Helpt het niet als je in een lekker warm bad gaat liggen? Misschien dat het dan beter gaat.

5. Ja ik heb een hele warme douche genomen..Ik weet t ook niet..tlijkt wel pijnlijker te worden maar wil niet te snel piepen..als nog iemand weet wat t kan zijn please reageer..bedankt voor jullie advies

6. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Probeer net zolang de VK te bellen en anders het noodnummer. Gisteren is bij mij op het hart gedrukt dat ze liever 1x voor niks worden gebeld dan dat je 1x te laat belt.
    dus gewoon bellen tot je ze te pakken heb.

7. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    gewoon bellen!
    net zolang totdat je ze aan de lijn hebt hebben ze geen 06 nummer?
    mijn vk heeft een 06 nr voor dit soort noodgevallen

8. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Slotje. Deze vraag is ook aan de VK gesteld.

Deel Deze Pagina