Na eisprong veek bloedverlies

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door rose16, 28 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rose16

rose16 Actief lid

10 feb 2013
    147
    12
    18
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik ben in juli 2012 gestopt met de nuvaring ivm een zwangerschapswens.
    Mijn cyclus is aardig regelmatig verder gegaan. Heb nu een cyclus van 32 dagen. Aangezien we nog geen resultaat hadden ben ik een aantal maanden terug begonnen met temperaturen. Hieruit blijkt dat ik iedere maand mijn eisprong op dag 20 heb.
    Nu heb ik iedere cyclus last van veel bruine afscheiding/bloedverlies na mijn eisprong. Ik denk dat is een eisprongbloeding, prima tot zover.
    Alleen nu is het punt waar ik mij zorgen om maak dat ik de laatste 3 cyclussen de gehele periode tussen eisprong en menstruatie deze bruine afscheiding en bloedverlies heb gehad.
    Op het moment hebben we 10 rondes erop zitten..helaas zonder resultaat.
    Ik twijfel heel erg of ik met dit probleem eens langs de huisarts moet of dat dit nou "normaal" kan zijn en het een zwangerschap niet in de weg zou moeten staan.

2. Evelien

Evelien Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.874
    0
    0
    hoi,

moeilijk te zeggen. Je kan het bruinverlies ook hebben na geslachtsgemeenschap. dat de baarmoedermond of vagina iets gevoelig is. Als je echt bloedverlies blijft houden zou ik wel langs de husarts gaan.

groeten evelien

Deel Deze Pagina