Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik heb een cyclus van 33 dagen, de eerste dag van mijn eerste menstruatie was 7/12. Na een week begon ik pijn te krijgen in mijn borsten nu nog steeds al is het vandaag wat minder. Ik zit nu op dag 20 normaal gesproken zou ik gisteren mijn eisprong moeten voelen maar ik heb hem niet gevoeld. Hoe kan dit? En waarom heb ik nu al pijnlijke borsten normaal gesproken heb ik ze 3 dagen voor mijn menstruatie hoe kan dit? Ik heb nu bruinverlies terwijl het nog lang geen NOD is voor mij? Wat kan dit zijn? Ik ben ook niet aan het ontpillen omdat ik langer dan een jaar bezig ben. O ja en ik heb slijmverlies gehad op dag 8/9/10/11/12/13 en 14 ! Hoop dat jullie mijn vragen kunnen beantwoorden, en mijn NOD is 8/1 als het goed is.
ook na zo'n lange tijd kan je cyclus veranderen, kan langer of korter zijn maar kan ook ineens beginnen met bruinverlies al heb je dat nog nooit gehad. ik hoop voor jou dat het iets anders is maar ik denk dat je gewoon eerder ongi gaat worden.
Ik vind bij je cyclus altijd dat net als je denkt dat je weet hoe het werkt dan veranderd het weer. Daarom houd ik het dus allemaal niet eens bij Ik wordt er alleen maar gek van want ik wil overal altijd een verklaring voor en bij je cyclus krijg je dat niet..
Ik kan het niet omschrijven maar het voelt deze keer heel anders maar het kan ook tussen mijn oren zitten hihi
nou dan hoop ik voor je dat er niet alleen iets tussen je oren zit,whahaha sterkte met wachten meis, ik weet nog heel erg goed hoe dat voelt! p.s. dat wachten stopt echter ook niet meer! ook niet als je eenmaal zwanger bent! whahaha