Studio 100 afkeer

Discussie in 'De lounge' gestart door shahrazed, 17 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shahrazed

shahrazed Fanatiek lid

12 aug 2012
    1.638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet niet wat dat is bij mij hoor. Maar van werkelijk ALLES van Studio 100 krijg ik spontaan jeuk. Of het nou K3 is (die teksten! :$), bumba (eng!!), kabouter plop (aaaargh), piet piraat (neeeeee) of good old Samsom en Gert (pfffffff). Ik krijg er allemaal de kriebels van. Zou ook in Plopsa land nog niet dood gevonden willen worden en hun meuk (bekers, tassen, brooddozen, puzzels, spellen, kleding, verkleedpakjes, boeken, cd's, dvd's, knuffels, poppen etc etc.) komt hier de deur niet in. Ik vind het namelijk allemaal zo vre-se-lijk, ordinair commercieel, walgelijk gewoon.

Zo he he, dat lucht op. Meer mensen voor wie het herkenbaar is? :D

2. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Ik krijg spontaan vlekjes :)
    Hier zijn ze uit de Studio 100 leeftijd (huis anubis boeit ze niet zo), jongste zit nog in de Disney-channel/Nickelodeon-fase. Geloof me, dat is echt even erg!!!

3. MeineLiebe

MeineLiebe Niet meer actief

Nee ik vind het leuk :D veel bumba en piet piraat spullen in huis :D

7 september gaan wij ook naar plopsaland :D

4. Groentje

Groentje Bekend lid

6 jul 2007
    641
    4
    18
    Toen ik nog geen kinderen had, dacht ik er ook zo over, maar nu, en zeker door mijn jongste -een meisje is van 2- ben ik besmet met het studio 100 virus, we hebben van alles (K3 microfoon, overigens wel waardeloze kwaliteit, dvd's, k-3 jurkje, noem maar op) en ik zing en dans gezellig met mijn meisje mee :), zo leuk! :p

5. moradora

moradora Fanatiek lid

6 mrt 2013
    1.310
    6
    38
    verzorgende
    Provincie Groningen
    ik vind K3 wel leuk. betrap me er soms in de auto op dat ik alleen ben en die CD opzet en keihard meezing.
    Straks leuk met dochter naar het concert, kijk ik nu al naar uit.

Maar bubmba plop en megamindy vind ik ook echt vreselijk.

Hier is het vooral Disneyjr. wat favoriet is. dat is nog wel redelijk normaal en leuk.
    Nickjr. is nu even uit de gratie gelukkig want ik kan geen dora, of blues clues meer zien.
    Of de geweldige liedjes van de bubble guppies waar ik snachts wakker van word (in mijn hoofd) "zwaai je arm heen en weer als een oifant" pfffff zie dat er maar weer es uit te krijgen.

6. Joycey

Joycey Niet meer actief

JA :D

Maar ik heb ook een afkeer tegen Cartoon Network, Spongebob, Pokémon, Digimon, Dragonball Z en andere tekenfilmpjes. Zeppelin/Villa achterwerk/Disney festival vond ik ook verschrikkelijk etc. etc.

Kortom; mijn ventje krijgt alleen on demand van onze eigen mediaplayer tv te zien onder toezicht, want ik vind het meeste spul tenenkrommend.

Want weet je wat ik er zo erg aan vind? Dat overdreven kinderachtige gedoe (wat voor een kind al niet leuk is), die walgelijke drama en die verschrikkelijke hoge piepstemmetjes.

Please note:
    Ik heb overigens wél liever een kuma-kuma-hey-kuma-hey dan een gele spons die roept 'ikbenerklaarvoorhihihihihi'.

Dus ik verkies studio 100 wél boven cartoon network/kindernet of weetikveel waar ze het uitzenden.

7. lioness74

lioness74 Niet meer actief

K3 vind ik echt al 15 jaar leuk haha.
    En de rest eigenlijk ook wel, alleen Bumbalu...dat vind ik maar een vreemde...krijg er kriebels van haha.

8. knap

knap Niet meer actief

Geen last van. Met bumba slaapt dochter. En zo'n was knetter gek van plop. Daar werd ik toen op een gegeven moment knetter gek van. Maar oudste nu dan zal je terug verlangen naar studio 100'. helemaal bezeten nu via internet van mij craft of zo iets....

9. Joycey

Joycey Niet meer actief

Minecraft ;)

10. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.020
    548
    113
    ik vind het juist een van de weinige leuke kinderprogrammas eerlijk gezegd. k3,bumba, mega mindy groot favoriet hier.

ik walg dus van spongebob en alle andere snikkellodeon zooi

11. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    uhm vind het zelf niet vreselijk, zoonlief is er dol op, stiekum vind ik de pietpiraatfilms helemaal niet zo erg. en ook kabouterplop (is hij nu wat op uitgekeken) vond ik ook geen drama. en ook K3 zing ik samen met zoonlief meee. bumba vind ik walgelijk maar ook dat vond en vind zoonlief soms nog leuk. achja en samson en gert, ook echt geen drama,

maar goed zet je spongebob aan hiero, dan kan je mij wegdragen, afgrijselijk vind ik het.
    overgens weinig spul van ze in huis hoor, zoonlief wil alleen maar cars spullen, zoals beker, bordje enz.

12. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    :D snikkelodeon...

Hier is Nick jr favo... Nou daar wordt je ook niet blij van ;)

13. Marieke4mei

Marieke4mei Niet meer actief

Tja het is dan ook niet voor jouw leeftijd gemaakt ;)
    Mijn dochter vindt niet alles leuk maar bijvoorbeeld K3 vindt ze geweldig. Kan me er geen seconde aan storen eigenlijk, vind het mooier te zien hoe ze aan het meedansen en zingen is.

14. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik vind die gele spons eigenlijk gewoon kei irritant en 'asociaal'....
    Dat is bij studio 100 wel anders. Die zijn slechts irritant :D

15. lioness74

I love Spongebob! :D
    Maar nog geiniger vind ik Gerrit en Patrick!

16. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ik ook, zit het ook weleens te kijken zonder kinderen :):D

17. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Alles beter als Nick jr

Umizoomi brrrrrrrrrrr irritante stemmetjes
    Bubbel guppies tja wat zal ik er van zeggen
    Dooooooora. Oké wie heeft er pistool????

Nee Nick jr is geblokt komt niet op de tv.

De oudste is momenteel gek van ernst en bobbie. Ook heul irritant maar dat uurtje maximaal per dag

18. lioness74

Of Mascha en de beer...van dat kind wordt je pas knetter!
    Om nog maar te zwijgen van Olivia...

19. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Of blues clues ... Shoot the guy!

20. shahrazed

shahrazed Fanatiek lid

12 aug 2012
    1.638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn dochter vind K3 gelukkig niet leuk. Als ze op tv komen en ik sta toevallig in de keuken of zo, dan komt ze me halen omdat ik moet zappen. Ik zeg gelukkig omdat ik sommige teksten etc belachelijk vind. Ik zat laatst te voeden, was alleen, tv stond aan en geen afstandsbediening binnen bereik. Kwam K3 op tv met n liedje. 'Als jij me verwend voel ik me zo ow ja lee lee. ... Doe het nog n keer zo ow ja lee lee' :$ WTF

Deel Deze Pagina