Slapende handen, polsen en NIET zwanger

Discussie in 'De lounge' gestart door Jucade, 19 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0

Dom van je HA zeg. Moet ze eens in haar groene farmaceutisch compas kijken, staat de richtlijn mooi in.

Zelfs op het doosje van de b12 injecties staat duidelijk dat de opstartdosis 10 injecties is en daarna 1x per maand en bij neurologische klachten 1x per week/2 weken.

Google bijsluiter hydrocobamine nycomed en print die uit en geef die aan haar (zo te googelen). Staat duidelijk in dat het levenslang is en NA de 10 injecties minimaal 1x p.m

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik heb haar daar naar verwezen maar ze wilde dat niet vatten. Voor de rest is ze echt een TOP huisarts! Ze helpt mij en m'n zoon heel goed.

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Maar ik ga weer aan de bel trekken.

En ja tig klachten die bij b12 kunnen horen ;) maar ook bij cvs

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Zij keken natuurlijk naar de waarde toen ik net de injecties gehad had. En toen was ie goed.

5. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0
    Gewoon bijsluiter uitprinten en onder haar neus duwen, en het met een gele marker markeren waar staat dat je NA de opstart dosis ook of injecties nodig hebt, dan móet ze wel lezen ;)

Succes verder!

6. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.194
    10.793
    113
    Deze klachten klinken als een ulnaropathie, oftewel je "nervus ulnaris", een van de drie zenuwen naar je hand, voelt zich niet helemaal lekker. De tintels die jij beschrijft, passen niet bij een carpaal tunnel syndroom, dat geeft klachten in de middelste vingers. De meest voorkomende reden is teveel op je ellebogen leunen, dat vindt je zenuw niet fijn, dan knel je hem een beetje af. Probeer dat een tijdje te vermijden en kijk eens of het beter gaat.

7. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.194
    10.793
    113
    doorbloeding van wat?

8. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik leun praktisch nooit op m'n ellebogen.

Deel Deze Pagina