Vocht uit mond en neus

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door MamavanTiago, 9 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanTiago

MamavanTiago Nieuw lid

9 okt 2008
    1
    0
    0
    Hallo,
    Ik ben sinds 5 weken een trotse moeder van Tiago. :)
    Alleen hebben we niet zo'n goede start met hem gehad.
    Hij is met een keizersnede ter wereld gekomen en de eerste 3 weken ging het super alleen vanaf toen is het een en ander niet in orde met het kereltje. Hij is al een week aan de diarree. We zijn al langs de huisarts gegaan en gisteren zijn we ook naar het ziekenhuis geweest. Alles is op kweek gezet en nu moeten we weer een week wachten op het resultaat. Alleen sinds gisteren komt er ook elke keer vocht uit zijn neusje en uit zijn mondje zodra hij in zijn bedje ligt. Kan iemand mij misschien vertellen hoe dit kan,of heeft iemand hetzelfde meegemaakt? of heeft iemand ander advies? Ik hoor het graag!
    Groetjes

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi MamavanTiago,

wat vervelend allemaal zeg. Ik hoop dat de oorzaak snel bekend is en dat er iets aan gedaan kan worden. Een lopend neusje kan natuurlijk duiden op een verkoudheid, maar ik kan je niet vertellen of het ook typisch bij iets anders kan horen. Daar moet je wellicht de huisarts even over bellen. Ook een verkoudheid bij kinderen is iets waar de huisarts je beter advies over kan geven. Ik kan je dus niet goed adviseren in deze.

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina