Ik ben voor mijn man op zoek naar zo'n pet die opa's dragen (weet niet hoe ze heten). heb al overal gekeken en nagevraagd, maar tot nu toe alleen maar dure gezien bij een speciale hoedenzaak . Iemand enig idee waar opa's hun petten kopen??
Je bedoelt een flat cap? Herenmode zaken meestal maar af en toe zie je ze bij H&M en de C&A, ik zag ze zelfs vorige week liggen bij de Action. Mijn man heeft er ook al heel wat versleten, maar hij zweert nu bij Stetson. Zijn wat duurder, maar gaan wel langer mee.
Ja, die bedoel ik inderdaad!! Morgen dan maar even bij de h&M langs. Het is alleen voor een foto-shoot, verder zal hij hem niet veel dragen. Dus vandaar dat we het niet te duur willen maken
Leuk zijn ze he. Nog niet zo erg lang dat je de hollandse jonge man met deze pet ziet lopen. Is volgens mij een beetje overgewaaid uit de rockabilly wereld. Mijn vriend heeft hem een paar jaar terug in Vasteras Zweden gekocht bij een amerikaanse auto meeting,nu zie je ze ook steeds meer hier gelukkig.
Ik vind ze ook ontzettend leuk en het staat mijn man ook goed Maar hij weigert hem na de foto-shoot nog op te zetten helaas