Hoeveel kwamen jullie nog aan in laatste weken?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Druif, 29 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Druif

Druif Bekend lid

8 jul 2006
    730
    0
    0
    Hoi,

ik heb het weer eens gewaagd om op de weegschaal te gaan staan. :( 17 kilo ben ik tot nu toe aan gekomen! :cry: En ik zit nu dus dik op de 34 weken.

Hoeveel kwam er bij jullie nog bij in de laatste weken? Zeg, de laatste 4 tot 6 weken, zo'n beetje vanaf je verlof?

Ik ben nog niet eens met verlof en zie het al voor me als ik straks echt rust neem.

2. Juudje27

Juudje27 Bekend lid

14 mei 2007
    762
    0
    0
    Ik zit nu op 15 kilo..... Hoop het echt niet verder dan 18 te laten komen!

3. Samama

Samama Niet meer actief

Ik ben nu in totaal 15 kilo aangekomen, sta eigenlijk niet zo vaak op de weegschaal, maakt me ook niet uit hoeveel ik aankom... als de baby maar gezond is, daarna gaan we wel weer afvallen :)

4. Druif

Druif Bekend lid

8 jul 2006
    730
    0
    0
    Nee, oke. Straks vallen we idd wel weer af. Maar ik ben wel benieuwd naar de kilo's die ik dan nog te gaan heb.

Ik zie het al gebeuren dat alle extra kilo's die ik 2 jaar geleden met veel dicipline ben kwijtgeraakt (15 kilo) er weer opnieuw af moeten.

Maar gaat het juist nog hard die laatste weken of juist niet?

5. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Ik ook 15 kilootjes ;)

-x- Mirella

6. ingepinge

ingepinge Actief lid

18 mei 2007
    385
    0
    0
    Ik ben in de laatste weken maar heel weinig aangekomen, zat in totaal op +- 17 kilo.
    Één troost hoor, er is nu alweer 11 vanaf!

7. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    in totaal 20 kg aangekomen waarvan ruim 5 kg in de laatste weken!
    Er is nu alweer 12 kg vanaf!

8. Phemme

Phemme Actief lid

29 aug 2007
    452
    0
    0
    Laatste weken niks meer, ging er juist vanaf. Ben wel met ruim 37 weken bevallen.

9. Juudje27

Juudje27 Bekend lid

14 mei 2007
    762
    0
    0
    Kijk dat geeft de burger moed :D.

10. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Zeventien kilo is ruim, maar niet onoverkomelijk toch?
    Zelf ben ik (door de diabetes kan ik niet veel koolhydraten eten) nog niets gegroeid, en dat vond ik best fijn eigenlijk. Baby groeit wel goed en ikzelf bleef mooi stilstaan in gewicht, dat leek me wel ideaal.
    Maar de laatste twee weken ben ik ruim een pond afgevallen, en ik krijg hem d'r nog niet weer bij op, wat ik ook probeer. En da's nou ook weer niet zo prettig want afvallen is heel slecht voor je baby... :oops:
    Dus ik zou zeggen: ok, het is jammer als je meer groeit dan je lief is, maar als je afvalt is dat ook weer niet zo prettig. :(

11. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik ben vanaf 34 weken 5 kilo nog aangekomen, zit nu op bijna 19 kilo totaal, had nooit verwacht dat het toch nog zoveel zou worden. Ik hoop op 19 te blijven zitten (en dus heel binnenkort te bevallen ;)), maar als ik tot 42 weken loop zal het wel 20 kilo totaal worden.
    Ik hou de laatste paar weken wel steeds meer vocht vast, dus daar zit ook wel wat in. Ik maak me er maar niet druk om, ik krijg het er straks ook wel weer af.

12. Samama

Samama Niet meer actief

Wat ik ermee bedoelde, is dat ik vóórdat ik zwanger werd 59 kg woog, en ik na mn zwangerschap ga afvallen totdat ik weer op dat gewicht ben... ( ben nogal erg op mn gewicht en als ik veel op de weegschaal sta werkt dat alleen maar frustrerend )

13. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Ik ben benieuwd of ik ook nog zoveel aankom.. ben nog steeds niet zwaarder als voor de zwangerschap , nog 2 kilo te gaan en we zitten op t begin gewicht.. spannend!

14. Niet meer actief

ik ben vanaf week 34 tot week 37 wel al 3 kilo aangekomen, in totaal nu 17 kilo!
    Merk wel dat het veel vocht is nu.

15. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Vanaf het verlof kwam ik nog zo'n 3 kilo aan, maar ik ben in totaal maar 9 kilo aangekomen. Probeer aan het positieve te denken: je krijgt een kindje!

16. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Hier nu sinds een week of 4 niks meer aangekomen, blijf gewoon op hetzelfde hangen...
    (nu totaal 16 kg aangekomen en was bang dat het meer geworden was door het vasthouden van vocht, maar dit is dus niet het geval)

17. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ja, ik kwam juist de laatste weken heel veel aan. Hoeveel weet ik niet, want ik stond gewoon niet op de weegschaal, wou het niet weten en de VK woog me ook niet. Ik zag het wel in de spiegel, voelde het aan mijn kleren, had 3 onderkinnen etc., maar het bleek vooral vocht. Een dag of 3 na de bevalling zag mijn gezicht er al heel anders uit en de rest ook.

18. Marsshi

Marsshi Actief lid

20 jun 2007
    105
    0
    0
    Ik woog voordat ik zwanger was 93 kilo. Nu ben ik 32 weken zwanger en ik weeg nog maar 90.5 kg. Ik val dus alleen maar af en kom niks aan. Heb dit al meerdere malen aan gegeven... maar het schijnt geen probleem te zijn. Het beebje is goed qua grootte.

19. Djam

Djam Actief lid

2 aug 2007
    284
    0
    0
    Maasdijk
    Ik ben aankomend weekend 4 en halve maand zwanger, ben tot nu toe nog helemaal niks aangekomen, Mijn baarmoeder groeit goed en die kleine ook. Vind het wel apart hoor, zit je bijna op de helft en nog niks aangekomen. Dat was bij mijn eerste wel anders, toen was ik in totaal 19 kilo aangekomen :confused:

Liefs Mariska

20. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Heeeeeeeeeeey, het heeft even geduurd voordat ik zag dat je baby er al is, en al twee dagen!
    Heb ik gisteravond helemaal niet gezien!
    Allereerst natuurlijk van harte gefeliciteerd! Is alles goed?
    Hoe is het ermee? En hoe is het gegaan?
    Heb je al elders misschien een berichtje geschreven wanneer ze precies is geboren!

Deel Deze Pagina