Hoi meiden Is even een positief onderwerp, waar genieten jullie van in de zwangerschap. Ik heb helaas ook genoeg dingen waar ik niet van geniet maar ik wil even focussen op waar ik wel van geniet. Ons meisje trappelt vooral eind van de ochtend en wat later op de avond, gisteren voelde ik het ook even aan de buitenkant, maar dat hield snel weer op. Dat getrappel in mn buik geeft me echt een happy gevoel.
Hier deze keer ook veel dingen waar ik niet van geniet, maar het idee dat er straks weer zo'n lief klein hummeltje bij ons is, daar kan ik zeker van genieten! En inderdaad het getrappel in mijn buik. Had niet verwacht dat ooit nog mee te maken, dus geniet er extra van!
ik voel nu heel af en toe een klein plopje dat vind ik wel erg leuk! ik probeer af en toe een reactie uit te lokken maar dat lukt helaas nog niet dat ik het ook voel. dat dl regelmatig een kusje geeft op mijn buik ook zo lief!
Ik had dat ook niet meer verwacht, ik was heel onzeker over mijn lijf of het me nog wel gegund was, dus als ze trappelt dan haalt dat geluksgevoel dat nare gevoel gewoon even vet in.
Met 16 weken kun je het nog niet uitlokken, dat probeerde ik wel, maar tevergeefs. Wat lief zeg, zo'n kusje van je dochter op je buik. Manlief praat echt tegen ons meisje maar vind het jammer dat hij haar nog niet heeft kunnen voelen. Kan nooit lang meer duren. Ik geniet btw ook van leuke kleertjes kijken, kan ik echt bij wegdromen. Ook maak ik zelf dekentjes enzo, en ben ik op naaicursus bezig met een jurkje
Ik geniet eigenlijk van alles wel. Zelfs het niet meer kunnen omdraaien in bed, het gewaggel, slapeloze nachten en de extra kilootjes. Het klinkt misschien stom en af en toe heb ik ook best wel geklaagd hoor, maar ik zit echt al bijna 9 maanden op een roze wolk! ♥_♥ Ik weet ook gewoon dat de pijntjes enzo erbij horen, dus wil er ook niet teveel over zeuren of nadenken. Het is gewoon zó bijzonder en ik heb alles voor haar over dus wil er ook zoveel mogelijk van genieten (en dat gaat extra makkelijk met het prachtige weer!). Vooral het getrappel vind ik erg mooi. Ik merk dat ze vaak ook extra veel beweegt als haar papa thuiskomt of tegen haar praat. Ik kan niet wachten tot ze er is maar ze mag ook nog wel even een tijdje lekker doortrappelen.
Ik geniet vooral van mijn dochter die zo trots is dat ze grote zus wordt. Dat ze elke dag tegen mijn buik praat en kusjes geeft. Ik ben zo blij dat ik haar een broertje kan geven.
Absoluut het woelen/schuiven in mn buik. Dat blijf ik zó bijzonder vinden! Ik kan er uren naar kijken. Gelukkig is hij ook vrij actief dus elke dag is het weer genieten
Hier nog niks voelbaars (ik denk soms wat te voelen, maar weet het niet zeker), maar elke keer als ik me down voel beeld ik me in hoe het straks met de kleine zal zijn .
Uit positieve dingen haal je gewoon veel energie, en natuurlijk de kwalen, klachten en ongemakken tijdens de zwangerschap zijn vervelend (ik kamp zelf met een erg laag HB gehalte waar nu niets aan te doen is, dan rust nemen) Maar door het getrappel, en die dekentjes en jurkje te maken kom ik extra lekker in mn vel te zitten. Ik bedoel ook niet dat er niet geklaagd mag worden he. Wat leuk om jullie ervaringen te lezen. Ik geniet ook wel van de echo's en toch hou ik iedere keer mijn hart even vast, zal alles wel oké zijn. Maar als het dan goed is dan geniet ik er ook van, zeker als ze op 1 plaats blijft liggen terwijl de echoscopiste zich in het zweet werkt meer te kunnen laten zien, die eigenwijzigheid: prachtig! haha. ook ben ik trots op mn buik, ontdanks ik echt zwaar ben van mezelf vind ik mn buik zo mooi.
ik geniet enorm van de aandacht die de buik krijgt van mijn jongste zoontje. dan ligt hij naast me in de zetel om tv te kijken en dan moet mn tshirt omhoog zodat hij zn handjes op mn blote buik kan leggen "zodat mijn zusje voelt waar ze moet schoppen" <3 wat een waardevolle momenten zijn dat!
Ik vind het getrappel zo leuk, het is af en toe net een golfslagbad hier haha. En wat ik ook leuk is dat m'n dochter af en toe wil "babykijken". Doet ze m'n shirt omhoog en broeksband naar beneden en dan legt ze d'r handjes op m'n buik of ze geeft een kusje.
Geniet van t gefriemel in mn buik, wat ik al vroeg voelde en nu echt goed. & van mn grote knul van 7 die heel trots is dat hij een zusje krijgt
Als ik ons kindje voel bewegen Mijn groeiende buik en het uitzoeken van kleertjes en spullentjes, heerlijk!
De bewegingen en dat er langzaam een zichtbare plek gecreëerd is in huis, dat hele proces van eerst een posi test, naar de echo's naar een kamertje voor haar maken naar inmiddels haar als volwaardig gezinslid in gesprekken benoemen (haar naam enzo ) is zo mooi! Eerst was ze er nog niet en inmiddels is er geen sprake meer van een leven zonder haar ondanks dat we haar nog niet kunnen zien en vasthouden. Ik vind dat magisch.
Van het getrappel in de buik...zo mooi! Helemaal als vriend zijn hand op mijn buik legt en ze spontaan er tegenaan begint te schoppen. En winkelen...ik moet mezelf verbieden om niet alle winkels leeg te kopen voor het kleine ding
Niet leuk; - Dikker worden ( met name kont en love handels ) - Pijn in mijn rug - Pijn in mijn voeten - Slecht slapen Wel leuk; - Het trappelen - Het kopen van de kleertjes - Het aanschaffen van de kinderwagen/kamertje - Mijn buik ( het enige wat dikker word wat ik wel mooi vind ) - Het gevoel van geluk - Het idee dat er straks een kleine meid is - IJS! Ohw ik houd van ijs
De echo's vond ik geweldig, heerlijk kijken naar hoe onze kleine meid lekker bezig is met van alles en nog wat. Dat staat echt met stip op 1 . Verder inderdaad dat ik nu de kleine plopjes in de buik begin te voelen, en het aanschaffen van leuke dingen voor de kleine. Dromen van hoe het zal zijn straks als ze er is. Genieten van mijn man die superblij is dat hij een dochter krijgt.
Hoe de kinderen constant kusjes en knuffels tegen mijn buik geven ze praten regelmatig tegen de baby. Voor de rest geniet ik op het moment weinig. Hopelijk snel van de misselijkheid, rugpijn en borstenpijn af