Hoi allemaal, Ik ben op zoek naar ervaringen. Ik ben in mei 2014,dus 8 maand geleden,bevallen van mijn zoontje. Ik heb 6 weken lang borstvoeding gegeven en gelijdelijk aan over gegaan op flesvoeding. Ik merk dat ik helaas na het stoppen vd BV ontzettend slappe borsten heb gekregen! En dit is nu nog steeds zo. Ik baal hier eigenlijk best wel van en vraag me af of dit nog wel gaat bijtrekken.... wie heeft hier ervaring mee....
Ik heb geen borstvoeding kunnen geven maar desondanks zijn ze slapper en na mij gevoel kleiner als voor de zw
Hier ook,van n volle b naar een a+ en een stuk slapper En het word niet beter Ongeveer 2 weken gekolfd
Om even een fabeltje uit de wereld te helpen: van bv geven krijg je geen slappe borsten. Je merkt t alleen later doordat je borsten bog stevig zijn door de melk!
De verandering van je borsten komt inderdaad door de zwangerschap. Niet door borstvoeding. Das inderdaad een fabel. Sommige borste worden weer hetzelfde als voor de zwangerschap, sommige niet, soms duurt het wat langer.. Ik heb de jongste 2,5 jaar gevoed, en de boobies zijn weer zoals ze waren voor de zwangerschap.
Ik merk ook wel dat ze iets slapper zijn geworden en ook voor mijn idee wat kleiner dat voor de zwangerschap.. Gelukkig is het allemaal nog wel te overzien
Ik heb 2.5 jaar bv gegeven en mijn borsten zijn qua stevigheid niets veranderd. Nouja..ok..ze kijken iets droeviger. Zeg maar.. Maar cup en stevigheid zijn nog hetzelfde. Slappe borsten komen idd. door zwangerschap en heeft over het algemeen weinig met bv te maken.
oke, ik ben benieuwd of het ooit bijtrekt,wel zullen zien... en ik was tijdens mijn zwangerschap Ongeveer 18 kilo aangekomen en had meer dan een cupmaat groter en na de bevalling toen de kilo's eraf vlogen ging dat ook van mijn borsten af. Ze waren vroeger gewoon stevig en nu zo slap... misschien een beetje stom om er over te klagen,maar vind het gewoon zo jammer....op mijn buik geen streepje te zien,maar mijn borsten zijn helaas erg veranderd.....!
Na de geboorte van mijn oudste nu 2 jaar geleden, zijn mijn borsten altijd slap gebleven en nooit meer zo geworden als ze waren daarvoor. En nu na de geboorte van de jongste is het helemaal een slappe bedoeling
door de groei worden ze slaper heeft niets te maken met borstvoeding geven. ik heb 2 weken kunnen kolven en toen liep mijn borst voeding tot nihiel uit en over gestapt op fles mijn huid is alleen wat slapper geworden , ze nou ja wiebelen wat meer hiihih zeg maar / zij al tegen mijn man atsje nieuw paar borsten om van te genieten ;-P van cup B naar Cup D wat wil je nog meer ;-P