Na het kolven bij mijn dochter, en zeker nadat ik 3 jaar geleden ruim 20 kilo ben afgevallen zijn mijn borsten helemaal niks meer.. loshangend vel, slap en erg hangend.. nu zou ik ze kunnen laten liften, vergroten, verstevigen etc bij plastisch chirurg maar naast dat dat niet goedkoop is weet ik ook niet zeker of ik dat nu wel wil.. het is in ieder geval iets waar ik over nadenk maar nog geen besluit in heb genomen.. maar een hele goede bh vinden waarin alles stevig zit, geen rollen laat zien door het loshangend “vel” en die ook nog toonbaar is vind ik lastig.. en met een bikini is dit nog veeeeel lastiger! iemand DE tip?
Ik draag graag bikini's die niks van mijn borsten of inkijk laten zien. Zoiets als op de foto lekker ingepakt en mijn losse buik ook.
Ik ben heel tevreden over freya beha's en dan niet de plunge modellen, maar de wat hogere. Bikini heb ik van fantasie, zit ook erg mooi
Ik heb ook erg slappe en hangende borsten, wel een flinke cupmaat. Ik merk heel veel verschil tussen voorgevormd en niet voorgevormd. Dat laatste zit veel mooier, want bij voorgevormd is er echt zo'n gapend gat aan de bovenkant vaan de cup. Er is daar gewoon niet genoeg volume meer om de boel op te vullen + mijn borsten zijn zo veel anders van vorm dan twee van die appels die die cups als vorm hebben.
https://www.lace-lingerie.nl/commodity/23969-primadonna-swim-sahara-bikini-beha-e-h-cup Deze bikini top zat mij vorige zomer echt geweldig. Lekker stevig. Helaas nu te groot weer doordat ik toen zwanger was.
Misschien is dat het wel dan! Ik draag namelijk ook altijd voorgevormd, omdat ik bang ben dat het anders alleen nog maar meer gaat hangen. maar volume is dan niet altijd genoeg waardoor je van de zijkant mijn tepel kan zien zitten soms
Herken het helemaal. Bij mij zit het ook echt niet meer. Zeker als ik ga bewegen, dan zakt het aan alle kanten uit. Maar niet-voorgevormd, zeker een hoog model zit echt lekker en blijft op z'n plek. Alleen vervelend dat iedereen het kan zien als het koud hebt. Maar ik heb op zich bovenkleding aan waarbij je dat ook weer niet zo goed ziet en verder probeer ik er lak aan te hebben en te denken: het zijn maar tepels.
Ik heb hetzelfde probleem, qua bh's neem ik push up en voorgevormd. Met bikini's neem ik die van protest, voorgevormd met beugel en dan een bandeau model. Die zitten super goed, en lijkt het nog wat
Ik had hetzelfde probleem. Echt een drama... lege hangende borsten.... Door sporten (vooral strength training en muscle building) zijn ze veel steviger geworden. Ze hangen niet meer!! En ik merk dat ze zelfs weer voller worden. Ik draag ook geen voorgevormde bh's meer. Ik ben overgestapt naar bralettes. Zitten ook veel fijner Ik ben nog wel op zoek naar een leuke bikini topje. Heb een kleine cupmaat en nu ze minder vol zijn als vroeger, lijk ik zowat tietloos in een niet voorgevormde bikinitopje
tip welke oefeningen dan goed zijn? Ik sport wel, maar skeeleren en fietsen, hardlopen.. geen krachttraining en ben daarin niet zo bekend.. wil dat wel gaan doen, buik strak maken, maar idd ook de borst. Alleen geen idee welke oefeningen nou goed geschikt voor de borst zijn..
Met name push ups, chest press, flies etc. Ik volg een muscle building programma voor het hele lichaam. Je kan niet echt gericht aan een bepaalde lichaamsdeel werken. Alle spieren eromheen moeten ook getraind worden. Je hebt online veel programma's en coaches die je kan volgen. Ik volg het muscle building programma van Hasfit via hun app. Kost maar 5 euro per maand of je koopt het programma los. Voor die 5 euro per maand heb je toegang tot al hun programma's, wat ik persoonlijk fijner vind. Ik combineer ze graag met elkaar. Zo volg ik op dit moment het muscle building programma in combinatie met 30 day abs. Als je ook je eten erbij bewust aanpakt, zal je zeker resultaten zien! Ik ben gespierder dan ooit en heb zelfs buikspieren!!! Na de geboorte van onze 2e dacht ik dat het onmogelijk zou zijn. Was extreem veel aangekomen en herkende mezelf gewoon niet meer. Door mijn eten bij te houden en met Hasfit re sporten, ben ik 25 kilo afgevallen en ben zelfs slanker en strakker dan voor mijn zwangerschappen
Wow dat klinkt goed en wat een topprestatie heb je geleverd! Mag ik vragen hoe lang je hierover hebt gedaan en hoe vaak je de oefeningen doet per week?
super knap hoor! Zou ik dus ook heel graag willen, echter merk ik als ik zoiets probeer snel afhaak omdat ik het vaak te moeilijk/zwaar vindt. conditie heb ik wel, maar kracht is zo zwak.. ik wil overigens geen gespierd lief, maar strak.. Ik ga de app wel even opzoeken!
Dankjewel Ik heb er zo'n 10 maanden over gedaan (met afvallen). Ik train nu 6 dagen per week. Het ligt eraan welke programma je volgt. Ik heb veel verschillende programma's gevolgd van Hasfit. Eerst met een beginnersprogramma begonnen, toen doorgegaan naar een programma speciaal voor vetverlies en spieropbouw. En daarna door naar veel meer musclebuiling. Elk lichaamsdeel wordt zo'n 2 tot 3 keer (soms vaker) per week behandeld. Het is zo vormgegeven dat elk spiergroep genoeg rust/hersteltijd krijgt om overtrainen en blessures te voorkomen.
Tnx!! Je moet het ook langzaam opbouwen. Met lichte waterflesjes desnoods. Het de bedoeling om de trainingen een uitdaging voor jezelf te maken. De enige waar je mee strijdt ben je zelf. Om echt gespierd (opgepompt) te worden moet je je eten er goed op aan passen. Voor een strakker lijf heb je echter wel spieren nodig. Die doen het meeste werk (vet verbranden en je lichaam in vorm brengen). Je hoeft ook niet meteen heel zwaar te beginnen. Start eerst met begirnnerstrainingen en bouw het vanuit daar langzaam op. Je merkt vanzelf als het je te makkelijk wordt en meer uitdaging nodig hebt.. En onthoud dat sporten maar een deel van je reis zal zijn. Het grotere deel is je voeding. Zolang je verkeerd/te veel eet, kan je trainen wat je wilt, maar zul je niet ver komen. Neem ook een kijkje op hun website. Daar staat veel uitleg en informatie over hun programma's en als je een stok achter de deur wilt hebben, is er een hasfit tribe facebookgroep met allemaal lieve leden die je maar al te graag helpen met je vragen en motiveren. Af en toe komen de coaches ook reageren.
Klinkt goed, alleen wil ik juist niet afvallen. Zijn de programma's allemaal gericht op gewicht verliezen?
Gewicht verliezen doe je door minder calorieen te eten dan je verbrand. Als je niet af wilt vallen, eet je het aantal calorieen wat voor jou nodig is om op gewicht te blijven. Sporten helpt je extra calorieen te verbranden, maar dan moet je wel erg veel verbranden wil je alleen daarmee afvallen. Sporten doe je meer voor de kracht, gezondheid en de fitheid. Wat voor programma je kiest maakt niet zoveel uit (tenzij je bepaalde doelen hebt wat jij dus niet hebt). Kies eentje wat jou het meest aanspreekt om het vooral vol te kunnen houden. Sporten moet je als een deel van je leefstijl kunnen zien en niet als een middel om af te vallen. Met krachttraining bouw je meer spieren op en word je juist zwaarder, terwijl je lichaam slanker, fitter, gezonder en strakker wordt. Spieren wegen zwaarder dan vet.
Hier ook bh probleem. In goede lingeriewinkel laten adviseren. Maat opgenomen, toch 75F. Dure bhs en voorgevormd. Maar bij bewegen in de loop van de dag zo'n grote opening bovenin, dan vult de bh helemaal niet meer. Een kleinere maat zit veel te strak. Resultaat van 3 kinderen borstvoeding en veel afgevallen. Tja...