Dag meiden! De titel zegt het al eigenlijk, maar ik was eigenlijk wel benieuwd. Zijn er meiden die dit hebben gebruikt en of gebruiken? ik lees namelijk echter alleen maar 'voordelen' over zo'n band. ( tegenwoordig is het een band, vroeger een laken ) Als het echter alleen maar voordelen geeft, lijkt me het logisch dat ze dat ook aanbevelen. Maar ik heb er zelf nooit wat over gehoord, dit is iets wat ze vroeger wel toepaste. Iemand die dit heeft gebruikt en of gaat gebruiken? Hier ben ik wel heel benieuwd na. Deze banden kunnen zelfs ook gedragen worden na een keizersnede.
ik heb zo'n band gehad. Maar hij paste slecht en zweette gigantisch. Helaas niet kunnen volbrengen. Ik zou een volgende keer liever voor een echt laken zijn wat de kraamverzorgster dan inknoopt
Bedankt voor het reageren! wat je al zegt klinkt logisch! Zijn die echte lakens nog verkrijgbaar? Ik hoor en zie het namelijk nergens meer, alleen de banden inderdaad. Ik hoor alleen maar positieven verhalen, dus ben echt super benieuwd!
volgens mij doen ze dat gewoon met stukken stof, dus zoals een laken die je vroeger op een bed had liggen
Ja helaas, staat ook in het vlindertjes forum bij de 25 weken. 'heaven needed you more' Verschikkelijk, gun je niemand. Dus een hele rollercoaster hebben we wel gehad en nog steeds. Nu proberen we echter wel naar de toekomst te kijken.
bedankt ook voor het reageren op dit bericht, wij willen heel graag verder, en zusjes en broertjes te kunnen krijgen voor onze kleine meid! En wilde graag weten of het laken of de band zou werken, want dat zou ik graag willen dragen na eventueel een 2e zwangerschap. Als ik het had geweten had ik het na deze bevalling ook wel gedaan. Het is nu toevallig ook 6 weken geleden, dus ik kan nu langzaam aan weer spieroefeningen doen.
Wat verschrikkelijk voor jullie! ik hoop dat je goed de tijd neemt om alles te verwerken en dat jullie je er samen goed doorheen slaan!
Dankjewel voor je lieve berichtje! We nemen inderdaad de tijd, niks overhaast. We hebben gelukkig veel aan elkaar, het maakt ook immers sterk. En we zouden heel graag weer zwanger willen worden, hopelijk is het ons nog gegund! Nu nog even opbouwen en het laatste herstel, en dan toch kijken of het ons nog gegund is.