Hoi allemaal, Normaal gesproken val ik altijd in slaap op mijn linkerzij. sinds afgelopen week kan ik niet meer op mijn linkerzij of rug liggen, dat slaapt gewoon niet lekker ik slaap ook heel licht. Hebben er meer daar last van?
Ja heb ik al weken last van. Is heel erg vervelend/vermoeiend. Moet zeggen dat ik wel weer steeds langer op mijn zij kan liggen. Kan zelf op buik en zijkanten liggen, nu helaas rug en soms zijkanten
Ik slaap ook al een paar weken slecht ook heel licht, vaak naar de wc 'snachts... ik ben ook zo moe overdag.
Slapeloosheid, cq woelen, niet lekker liggen, niet in slaap vallen, uren wakker zijn, vreemde levendige dromen... Dat was voor mij een zwangerschapskwaaltje. Vanaf het begin . Hormonaal dus. Wel een rot kwaaltje overigens als je vreselijk moe bent... Het werd wel iets beter in 2e trimester, maar al snel daarna kwamen de fysieke ongemakken ... Goed slapen was er voor mij gewoon niet bij in zwangerschap.
Yup En ik kan je niet echt opbeuren want hoe verder in de zwangerschap hoe slechter je kunt slapen... Tenminste hier wel het geval. Bij de eerste al slapeloze nachten en dan vooral het 6x toiletteren per nacht:x, het moeilijke draaien, benauwdheid etc En nu ook weer, word nu zelf wakker als ze ligt te trappelen Probeer zover dat mogelijk is toch je rust te pakken. Even liggen op de bank of smiddag's even een uurtje slapen. Je knapt alleen daarvan al enorm op. Succes
Ik doe ook geen oog meer dicht sinds ik zwanger ben. Ik slaap al weken apart van m'n vriend, omdat die zo irritant snurkt en ik dat nu echt niet kan verdragen. Het heeft bij mij nog niet echt met kwaaltjes te maken, ik kan gewoon mijn hoofd niet leeg maken 's nachts. Irritant, dat wel
Ben nu 10w4d en heb al weken niet meer normaal geslapen. Veel wakker en als ik dan slaap niks dan nachtmerries. Zo worden we alvast voorbereid op slapeloze nachten als de kleine er is zeg maar haha
Hoort er helaas allemaal bij. Probeer je wel te ontspannen als je in bed ligt. Ik ging me regelmatig opwinden. Waardoor het slapen helemaal niet meer lukte.
Ik heb het nu sinds anderhalve week ook. Begin dat ik het net wist was ik zo moe dat ik elke avond half 11 als een blok in slaap viel. Sliep ruim 12 uur per nacht , sinds ik week 5&6 ingegaan ben slaap ik heel Licht , vaak moeten plassen , kom niet in slaap en heeeel vroeg wakker. De vermoeidheid is ook wel weggetrokken moet ik eerlijk zeggen
Ik lig sinds ik zwanger ben elke nacht wakker.. sowieso van een uur of 3 tot 6.. dan nog net een uurtje slapen tot 7 pfff het begint me nu wel op te breken hoor..
Oh wat herkenbaar! ik heb het ook 4 nachten gehad, dacht misschien ook wel beetje zenuwen en wennen aan het idee. Maar ook nachten gehad dat ik gewoon klaarwakker was om half 5. Nu de laatste nachten wel wat beter geslapen, alleen vannacht weer wat slechter geslapen, weer veel wakker en dat breekt me toch wel op eind vd ochtend/begin vd middag dus toen even half uurtje geslapen. Ik lig er tegenwoordig ook rond 10 uur op bed. Maar ik hoop dat het zo elkaar afwisselt dan gaat het wel goed komen
Ik herken dit ook precies! Ik ben nu 4 weken zwanger, maar ik ben alleen maar aan het woelen en draaien. Slaap heel licht en ben ontzettend vroeg wakker. Hopelijk wordt dat wat minder.
Ik herken dit niet, heb juist het tegenovergestelde Als ik 's middags uit mijn werk kom ga ik meestal een uurtje liggen, en 's avonds val ik ook als een blok in slaap, en slaap ik ook echt diep. Als ik de kans krijg slaap ik ook echt bijna klokje rond. Ik ervaar dit als best vervelend afentoe, ik slaap meer dan dat ik wakker ben. Maar niet kunnen slapen lijkt me al helemaal niet fijn zeg!
Ik had het ook Bij mij was het denk de spanning en ging het later over in echte moeheid en sliep bijna alleen maar 3 maanden lang. Na de eerste 3 maanden was dit weg en voel me nu goed. Sterkte
Doe ook geen oog dicht.. lig maar te draaien en te doen en als ik slaap door het minste en geringste wakker en iedere dag 7 uur wakker.. erg vermoeiend.. probeer er overdag niet aan toe te geven maar slaap alsnog slecht
Ik slaap heerlijk op m'n linkerzijde... Draaien is een beetje lastig, maar ik word vaker wakker van m'n dochter dan van m'n dikke buik
Hier ook iemand tot 34 weken nog heerlijk kon slapen! Ben nu wat meer wakker maar echt niet uren achter elkaar. Ik geniet er nog maar even van!!