Kwaaltjes

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Tassie11, 11 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tassie11

Tassie11 Actief lid

18 jan 2016
    271
    91
    28
    Hebben jullie ook last van zeurende onder rug pijn?
    Ben met vlagen misselijk tot bijna kotsen toe.
    Ook heb ik de ene keer super veel honger en kan ik zoveel eten als ik wil maar daarna heb ik weet spijt omdat ik dan misselijk word haha.
    Of ik heb echt helemaal geen honger en krijg amper wat door mijn keel heen.
    De moeheid is ook niet meer normaal . Kom de dag niet door zonder even op bed te liggen tussendoor haha.
    Je merkt echt dat je lichaam bezig is.
    Het is wel heel mooi om dit mee te mogen maken.
    Het is ons eerste kindje en hebben al een echo gehad waarop een kloppend hartje te zien was.

Hoe ervaren jullie jullie zwangerschap tot nu toe?
    Waar hebben jullie last van ?

2. Braam0

Braam0 Fanatiek lid

23 sep 2015
    1.104
    1
    38
    Hey! Allereerst gefeliciteerd!

Ik zelf heb ook ontzettend last van die vermoeidheid. Ging ook vaak even liggen maar heb aan mezelf wel gemerkt dat dat snel gewenning word en ik dan s nachts moeilijk in slaap kom. Dus probeer het 'uit te zitten' en maar wat eerder op bed te gaan. Mijn vriend word er ook wel wat gek van als ik elke middag op bed ga liggen.. Verder heb ik snachts ontzettend last van mijn borsten en ze zijn ook al een cupmaat gegroeid. Honger en dan weer beetje beroerd en 2 keer heel misselijk geweest maar verder mag ik niet klagen. Soms heb ik niet eens door dat ik zwanger ben omdat ik er niet echt veel van merk en dan vraag ik me af of alles wel goed is.. Als het hierbij blijft ben ik behoorlijk gezegend haha.

3. jeske160789

jeske160789 Bekend lid

9 sep 2015
    553
    72
    28
    Hier last van extreme moeheid.. ben net 5 weken en 2 dg zwanger.. na het werken ben ik op. Eerste week veel last gehad van krampen in mijn buik dat is gelukkig nu voorbij...

Het enige nadeel is dat mijn vriend niet begrijpt dat je nu al zo moe kan zijn.. en vind het dan ook niet gezellig als ik vroeg op bed lig..

4. Mickje87

Mickje87 Lid

23 mrt 2014
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi!
    Gefeliciteerd! Ik ben 5 weken zwanger (van nummer 2) en net zoals bij m'n eerste zwangerschap weer enorme lage rugpijn en een zwaar gevoel in m'n onderbuik. Moeheid begint nu een beetje te komen. Het is heel gek maar ik vind het nog spannender dan bij m'n eerste zwangerschap. Dit kindje is zo gewenst! Gelukkig tot nu met vlagen misselijk. Lust alles nog gelukkig. Bij m'n eerste zwangerschap heb ik zo'n beetje vanaf de dag dat ik mocht testen tot 18 weken alleen maar boven een emmer gehangen. Daarom ervaar ik het nu anders denk ik..

5. Givenchy

Givenchy Bekend lid

28 jan 2016
    873
    0
    16
    Aan het einde van de dag, of bij inspanning last van de onderrug.
    Ik lig vooral s'nachts wakker... echt frustrerend. Misselijkheid begint nu pas een beetje..
    Vooral in de ochtend, en avond... Als dit zo blijft voel ik mij ook zeer gezegend :D
    Alleen hoop ik wel wat beter te kunnen slapen naarmate de zwangerschap vordert.

Deel Deze Pagina