Oh echt, ik had dit topic ook kunnen openen Hier rond 23:00 naar bed, dan standaard rond 1:00 plassen en dan rond 3:00/3:30 nog een keer. Vervolgens kan ik daarna bijna niet in slaap komen, meestal val ik rond 5:00 dan wel weer in slaap maar dan om 7:00 gaat de wekker van ML weer. Kortom, lekkere gebroken nachten....oja, en dan heb ik het niet eens over wakker worden van een mug tussendoor of pijn in m'n heup bij het te lang stil liggen op m'n zij.....
Hier ook vaak wakker 's nachts. Gelukkig na een bezoek aan de wc val ik snel weer in slaap. Maar vroeg in de ochtend klaaaar wakker (en idd nog moe). Wat hier helpt, merk ik, is dat als ik vlak voor het slapen gaan nog iets eet wat vult (cracker/boterham oid) ik langer (door)slaap. Dus misschien een idee om een x te proberen?
Besef nu ineens waar "welterusten" vanaf komt. Zeker bedacht door zwangeren. Slapen komt er niet in voor haha. Dus lady's, voor vanavond: welterusten!
Oh ja dit bedoel ik precies!! En dan vooral ook die pijn in mijn heup als ik te lang op die zij heb gelegen... Terwijl ik zo het lekkerst lig Nou meiden; hopelijk voor allemaal: slaap lekker !!! Haha
Als ik naar bed ga om 22.00 eerst plassen dan sws binnen een uur weer. Tussen 2/3 weer en tussen 4/5 weer en 6 uur ontwaakt mijn zoontje meestal en dan direct weer plassen. Vannacht kwam hij 3 x en wilde nog wat drinken. Dus vannacht zeer weinig geslapen. Slaap smiddags wel meestal 2 Uren met mijn zoontje. Als ik dat niet doe is het niet te doen hahaha.
Ik slaap de hele nacht met een half oog open. Slaap ik even dan krijg ik weer een heftige droom. Al lig ik 10 uur in bed voel ik me nog niet uitgerust...
Inslapen: geen probleem, meestal lees ik in bed nog een half uurtje, nu ben ik zo moe dat ik na 15 min m'n ogen voel zakken. Maar dan om 3 uur en om 6 uur eruit om te plassen en dan staat om 6 uur meteen m'n hoofd aan! Niet eens echt piekeren, maar ja stop maar eens met denken... En dan een half uurtje voor de wekker nog in een diepe slaap vallen, nou dan kan je me opvegen!
Sinds ik 10 dagen geleden er achter ben gekomen dat ik zwanger ben, slaap ik iedere nacht wel slecht, heel onrustig, allert (snel wakker) en ook weer vroeg wakker pffff. Nu heb ik gelukkig nog vakantie, maar ben erg benieuwd hoe het vanaf volgende week gaat worden, als ik weer moet werken
Heel herkenbaar helaas... Bij mijn 1e zwangerschap hielp het wel om te slapen met een voedingskussen tussen mn benen en dan een beetje schuin erop liggen met mn buik. Ben een buikslaper en zo lag ik net ietsjes lekkerder. Maar helaas we moeten ons er wel bij neer leggen.
Bijna 12 weken zwanger, maar al 5 weken s nachts om de 2, 2,5 uur moeten plassen. Kun je nog beter om de 3 uur eruit moeten om te voeden, krijgt Ik Nog meer slaap ook! Werkelijk doodvermoeiend dit...
ik ben wakkuuuuuur!!!! Maar tis voor het eerst dus valt mee. En volgens mij ook omdat het in een vakantiebed is. Veel te hard en heb het koud nu..
Ik heb in de 25 weken dat ik nu zwanger ben misschien 4 nachten doorgeslapen. Voor de rest bestaan mijn nachten uit twee delen. Ruwweg van 00.00-03.30 en van 6.00-9.00. En dan heb ik het geluk dat ik er niet vroeg uit hoef.
Ik lig ook alweer een uur wakker 😔 en moet straks gewoon gaan werken dus fijn is anders. En vanmorgen kwam het toch echt door de kat die perse eten wilde en heel irritant over me heen ging lopen. Nu mogen jullie 3x raden wie er alweer een half uur opgekruld aan het voeteneind ligt te slapen 😣
Hier was het 4.40. Ga er zo maar uit en koffie drinken. Slapen lukt toch niet meer denk ik en dl wordt waarschijnlijk over 1 uur wakker dus erg veel zin heeft het ook niet meer. @Annacf wat oneerlijk hè. Die katten efen hun buikje vol en liggen weer lekker te spinnen. En jij kan niet meer slapen. @noah04 zeker fijn dat je er niet vroeg uit hoeft. Wel balens dat je al je hele zwangerschap zo slecht slaapt. @Pippeke hoop ook voor jou dat het komt omdat je in een vreemd bed dlaapt.
Hier ook al bijna vanaf het begin. Vaak tussen 2 en 5 uur klaar wakker. Elke nacht 1 of 2 keer passen? Eerste keer rond 2 uur... Als ik wel weer in slaap val word ik voor 6 uur wakker. Ik had vakantie maar moet weet aan het werk. Wekker gaat dan om ong. 6.45 uur. Nou ja. Het is niet anders.