Slecht drinken bij 9 maanden..?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Tinkerbell81, 8 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    Onze kleine boef drinkt dus echt heel slecht de laatste paar weken...
    Zijn fles melk vond hij altijd zoooo lekker en de laatste tijd dus echt niet...doet heel enthousiast als hij hem ziet , maar drinkt dus amper ervan (ook diksap, thee etc...).
    Ben al de hele dag bezig met aanbieden, extra door avondeten vocht te doen en wel toetje geven (eten gaat goed en toetjes ook:))..maar na een aantal slokken is hij het zat...

MKaar vroeg me dus af of er meer beebs hier zijn die dat ook hebben gehad in deze periode rond de 9 maanden (geen sprongetje volgens mij..) slecht drinken en misschien een tip hebben of me ff vertellen dat t overgaat:)

2. babytje

babytje Bekend lid

9 jan 2007
    926
    0
    16
    het gaat zeker wel over hoor! en gewoon zoveel mogelijk blijven aanbieden een paar slokken zijn elke keer weer meegenomen! als hij echt niet meer drinkt dan moet je aan de bel trekken!

3. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Hier is het dus net andersom. Drinken gaat goed maar eten nu weer even niet.
    Vorige keer dat is bijna niet at ( is iets van 3 weken terug ) toen kwam er een tandje. Misschien nu ook weer :)

Misschien is dat bij jou beeb ook?

4. Nemo

Nemo Niet meer actief

Mischien heeft hij het te druk ? Wil hij liever spelen/kijken/kruipen o.i.d. dan drinken ? Ik zou gewoon steeds aanbieden en al is het maar een paar slokken.

5. Niet meer actief

hmmm hier gaat het opzich wel alleen denk ik dat hij niet 500cc vocht binnen krijgt per dag

ik probeer hem steeds te laten drinken maar na een paar slokjes wil hij niet meer
    ik doe ook door het avondeten en door het brood extra vocht en veel fruit en zuivel geven

succes

Deel Deze Pagina