Slecht drinken na eerste vaccinatie

Discussie in 'Voeding' gestart door Colinsmama, 12 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Colinsmama

Colinsmama Nieuw lid

20 jun 2016
    1
    0
    0
    Zeeland
    Hallo Allemaal!

Gisterenochtend heeft mijn zoontje van 8 weken zijn eerste vaccinatie gehad.
    sindsdien drinkt hij elke keer nog maar 80 cc en daarna valt hij even diep in slaap en weigert de rest op te drinken.
    Hij weegt 4880 Gram en sinds een paar dagen kreeg hij 150/5 die hij niet elke keer helemaal leeg dronk, maar wel ver!
    Nu krijgt hij wel erg weinig voeding binnen vergeleken met "normaal" en ben ik best bang dat hij er in blijft...

zijn er meerdere mama's die hier tegenaan lopen of heeft er misschien iemand tips/geruststellingen?

Groetjes Colinsmama

2. Nemo2

Nemo2 Niet meer actief

Je zou hem even kleinere beetjes kunnen aanbieden, dus wat meer flesjes met minder voeding.
    Misschien is hij toch niet helemaal lekker van de prikjes.

3. Kristientje

Kristientje Fanatiek lid

11 jul 2015
    1.035
    419
    83
    Thuisblijfmama
    Zeeland
    Mijn zoontje reageert ook telkens op de vaccinaties door slechter te drinken. Ik bied hem gewoon zijn flesje aan en als hij weinig drinkt vind ik het prima (anders komt het er toch weer uit). Na een paar dagen drinkt hij weer als vanouds.
    Hij heeft nu al een aantal vaccinaties achter de rug en ligt prima op schema qua gewicht en lengte.

4. Zohra

Zohra Fanatiek lid

20 mei 2015
    2.005
    322
    83
    Mijn dochter deed dat ook na de prikjes, ging ook vanzelf weer over. Zolang hij nog meer dan de helft van wat hij normaal drinkt binnenkrijgt is het in principe goed. Je kan eens een flesje extra aanbieden, kijken wat hij doet.

Deel Deze Pagina