mijn dochter is nu bijna 5mnd oud. Ze zat al vrij snel (na ong. 3mnd) op 4 voedingen van 180ml 6 schep. Daar kon ze prima mee, tot paar weken gelden, Ze bleef maar huilen en eerder komen voor voedingen. Ik ben toen rijstepap door de voeding gaan doen 1 schepje op aanraden van CB. Ook krijg ze 1x een oefenhapje op een dag. Echter bleek als snel dat dit ook niet genoeg was. Ze neemt nu genoegen met 4 voedingen van 180 + 6 en 2 schep rijstebloem.Maar vraagf me af voor hoelang en merk wel dat ze een stuk dikker wordt, daarom vraag ik me af of ik hier mee door moet gaan, want volgens mij komt dat door de rijstebloem. schema: tussen 8-9uur fles 180 +6 en 2 rijstebloem 12-13 fles 180 + 6 2 rijst bloem 16-17 fles 180 +6 2rijst bloem 18-19 paar happen fruit of groente 20-21 fles 180+6 2 rijst bloem alvast bedankt voor het antwoord
Hoi, Een kindje van 5 maanden mag ook vaak flesjes van 210 ml water met 7 schepjes voeding drinken. Je kunt nog even met je CB overleggen of dit voor jouw kindje ook mogelijk is. Groetjes Eveline