huilen na weghalen hemeltje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Arja, 23 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arja

Arja Bekend lid

2 nov 2008
    951
    0
    0
    Mijn dochtertje ging altijd lief slapen maar nu is het al twee dagen drama. Tot overstuur aan toe. Ik heb de klamboe weggehaald omdat ze er aan ging trekken en het bedje is iets verschoven en ze ligt nu met haar hoofdje de andere kant op. Kan dat er mee te maken hebben? Vanmorgen lag ze wel een kwartier lang gezellig te kwebbelen. Of is er ook iets als een 6 maanden sprongetje want dat is ze bijna?

2. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Mijn zoon had wel problemen met de overgang van de wieg naar het ledikantje toe maar niet met het weghalen van het hemeltje. Misch toch dat ze nu andersom in bed ligt? of idd de 6 maanden sprong of een combi er van?

3. Frieda

Frieda Bekend lid

24 feb 2009
    691
    1
    0
    Moeder, Huisvrouw, WAO-er
    Het zou kunnen dat ze het fijner vindt om iets boven zich te hebben ter bedekking/afscherming. Misschien geeft dat haar een beschermder gevoel. Wij hebben in juli, vanwege de slaapproblemen van Noelle, een babyfluisteraar op bezoek gehad en Noelle gaf naar haar toe dus ook aan dat ze graag iets boven haar bed wilde hebben. De babyfluisteraar attendeerde ons er toen op dat ze bij Ikea een groot blad te koop hebben, die je aan de muur kunt bevestigen zodat het boven het bedje hangt. Je kunt op de Ikea website wel zien hoe het eruit ziet, het heet Lova bedhemel. Misschien is dat ook een idee voor jouw meisje.

Deel Deze Pagina