waar is de nutrilon 1 het goedkoopst????

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door joseetje26, 19 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    Hallo allemaal,

ik ben een kersverse mama en helaas lukte de borstvoeding niet... omdat ik me in flesvoeding nog niet zo heb verdiept was ik heel erg verbaasd van de de dio drogist nutrilon 1 17,- per blik kost en bij de hoogvliet 13,- of zoiets......

voordat ik nu alle winkels ga bekijken waar hij buiten de aanbiedingen om het voordeligst is dacht ik er zijn vast al slimme mama,s voor mij geweest die dit al hebben uitgezocht????

dus mijn vraag: wie weet waar de nutrilon het goedkoopst is aanbiedingen even niet meegerekent?

xxxx jose

2. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Bedoel je de nutrilon 1 Standaard. Die is bij de vomar en jumbo 9.79, maar ik weet niet of die bij je in de buurt zitten.
    Bij het kruidvat betaal je daar 9.99 voor.
    (De nummer 1 voeding is overigens nooit in de reclame!)

3. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

Ik denk dat je je hebt vergist joseetje, want volgens mij is het ongeveer overal rond de tien euro. Mits je niet de standaard neemt, dan kom je duurder uit. Maar anders tien euro!

4. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Je kunto ook Etos of Kruidvat huismerk nemen als het je om goedkoop gaat. Dit zijn ook prima kunstvoedingen.
    Ik heb nooit meer dan 10,- betaald voor gewone Nutrilon 1 (Forte, Omneo etc, HA etc zijn (veel) duurder)

5. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Het verschil is meestal maar klein. Nutrilon Standaard 1 kost hier bij Kruidvat 9,69 bij Etos en Appie 10,49 DA 10.69
    17 euro lijkt me wel heel erg veel. Is dat wel de "gewone", niet een of andere hypoallergene variant?

6. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    @wannaBmum: Ik haalde van de week de nutrilon bij de Etos en hij bleek in prijs gezakt onder de 10 euro, dat vertelde ze ook aan de kassa

17 euro is volgesn mij inderdaad een andere variant, toevallig stond ik me daar van de week ook over te verbazen, dat de speciale voedingen zo ontzettend duur waren.

Wettelijk is het in elk geval verboden om de voeding in de aanbieding te doen (en dan bedoel ik voeding nummer 1 - opvolgmelk geldt wat anders voor overigens)

7. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.719
    3.151
    113
    Vrouw
    Normaal kosten ze idd rond de 10 euro,, misschien dat je pepti hebt gezien? die kost namelijk 23 euro ongeveer,,

Liefs

8. mamajennifer

mamajennifer Actief lid

Bij de Dirkx kost de Nutrilon standaard 10.69,-
    Daar is die het goedkoopst..
    Ik denk toch echt dat die van 17 euro een andere variant is ...

Ik heb ze nog nooit zoo duur gezien...

9. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Ik denk idd dat je in de war bent met een andere variant van Nutrilon. Nutrilon Standaard is altijd rondom de 10 euro. Wegens verbod op reclame (op nummer 1) is het nergens veel goedkoper hoor.
    Bij de Jumbo is nutrilon 9,80 EUR. Goedkoper heb ik ze nog nergens gezien.

10. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Nee hoor!
    9.69 bij Kruidvat!

11. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Truusdemier: Ik zei goedkoper heb IK ze niet gezien. Ik zeg niet dat het niet betstaat;) Maar dat is niet gek, ik kom nooit in kruidvat.

12. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    dubbel

13. kahrin

kahrin Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.020
    0
    0
    De Nutrilon hypo allergeen is bij de Etos +/- 15,50 uit mijn hoofd, bij de Super de Boer +/- 17,50 en bij de JB oftewel Dirk +/- € 13,50. Scheelt een hoop dus.

14. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Ligt misschien ook aan de plaats waar je woont? Beetje vreemd vind ik het, want ik woon in de buurt van Maastricht en heb al op tig plaatsen gekeken, maar alleen bij de makro is hij 9.79 zag ik vorige week. Bij Kruidvat en Jumbo 10.19 en bij AH, DA en Plus 10.49. Dus hier scheelt het bijna niks waar ik het haal. Ik heb het dan wel over de Nutrilon 1 Standaard.

15. Jannieke

Jannieke Bekend lid

28 dec 2006
    532
    0
    0
    in Nederland kan je nutrilon 1 endergelijke gewoon kopen in een drogist of kruidvat, hier in Belgie moet je de 1 voedingen kopen in de apotheker, en hier betaal je dan zo een 20 euro!
    ik doe dus elke 14dagen een ritje Baarle Hertog, hier niet ver vandaan, daar kost hij bij etos 13.39 euro. ook de pampers zijn daar veel goedkoper dan hier in belgie!

16. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Er is wel degelijk een groot verschil in Nutrilon! Maar als je goedkoop wil en je gebruikt gewoon standaard voeding is Kruidvat of Etos voeding prima hoor! Ik moest op een gegeven moment overstappen op voeding voor hongerige baby's en die hadden ze niet in Etos-variant, dus ben ik overgestapt naar Nutrilon. Bij de Nettorama betaal ik daar iets van 11,95 voor terwijl elders issie 12 euro nog wat, scheelt iig bijna een euro per pak!!

17. ProudMum

Kruidvat heeft tegenwoordig ook Forte voeding

18. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    O ja?? Ik heb er weleens naar gekeken maar de namen op het pak brachten me aan het twijfelen! Welke variant is dat dan?
    Aan de andere kant: ik ben al overgestapt van etos naar nutrilon, en om dan nu weer naar kruidvat over te stappen...??

19. ProudMum

Hij heeft gewoon Kruidvat Forte en we hebben nr 1 en nr 2. ik dacht zo uit mijn hoofd voor 7.99
    Het is een paars pak, valt niet te missen als je naar de KV flesvoeding kijkt.

Wist je dat Nutrilon een aantal rechtzaken tegen Kruidvat heeft aangespannen omdat de voeding praktisch hetzelfde is? Kruidvat mag er alleen niet op zetten dat het "Immunofortis" bevat, daarom noemen wij het prebiotische vezels.

20. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    !!!
    Zo hee, als Kruidvat dus praktisch hetzelfde is als Nutrilon...?? Maar zou het niet uitmaken qua smaak? Of iets anders qua samenstelling? Je hoort weleens dat het ene merk meer schuimt oid... zou hij er geen krampjes van kunnen krijgen van het overstappen?
    Anders valt het zeker te proberen!!

Deel Deze Pagina