hallo allemaal, Ik heb een zoontje van nu bijna 7 maanden. Hij is op advies van de ka met 6 maanden begonnen met boterhammen omdat hij er echt aan toe was. Nu eet hij goed ook fruit en warm eten maar drinken doet hij alleen borstvoeding, alles wat ik anders in een flesje, tuitbeker doe drinkt hij niet op al 3 bekers geprobeerd. en ook van alles er in niks drinkt hij.. wat doe ik hier mee? vaker borstvoeding aanbieden wil hij ook niet. ik weet het niet meer, alvast bedankt voor het meedenken.
Gewoon borstvoeding op verzoek blijven geven. Dat word aangeraden tot 1 jaar. Onze dochter is bijna 8 maanden en krijgt ook nog niets anders dan borstvoeding te drinken.
Mijn dochter is wel wat ouder en krijgt flesvoeding maar drinkt ook bijna niks anders dan melk. Af en toe een slokje uit een beker met een gewoon rietje erin of gewoon uit een beker. Alleen toen ze van de week bij oma ging logeren dronk ze zo 140 ml thee uit haar fles. raar kind want als ik het haar thuis aanbied moet ze er niks van hebben. Ik heb het ook nagevraagd op het cb en de verpleegkundige zei dat het niet zo veel kwaad kan zeker omdat het nu niet warm is buiten en ze niet zweten. Komt vanzelf wel denk ik dan maar.
bedankt voor jullie reacties begon mezelf echt zorgen te maken! omdat hij ook minder komt voor borstvoeding boterhammen en fruit vind hij veel lekkerder. Maar ik wacht het rustig af en laat hem gewoon wel af en toe proeven maar als hij niet wil dan houdt het op. Humava wel grappig dat ze het bij oma wel lust.. bedankt