Opeens klakken met difrax fles

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Suprised, 11 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suprised

Suprised Actief lid

25 mrt 2014
    293
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Mijn zoontje is begonnen met BV maar al gauw overgestapt op flesvoeding. Na bijna alle flessen uitgeprobeerd te hebben (avent, bibi, bornfree, dr brown smal, dr brown breed, MAM) kwamen we uit op difrax met kersspeen van de etos, omdat hij verdikte voeding krijgt (verborgen reflux).

Hij dronk hier voorheen altijd heel goed uit, wel wat snel maar dat loste we op door pauzes te nemen en de fles goed aan te draaien.

Sinds vandaag klakt hij opeens verschrikkelijk veel tijdens het drinken, we hebben nieuwe spenen en luchtventielen gebruikt, maar dat maakt helemaal niks uit.

Iemand enig idee hoe dit komt? Moeten we weer overgaan op een andere fles? Alle andere flessen, buiten de MAM en de Bornfree, zijn kleine flessen en daar past dus niet voldoende melk in.

Bedankt!

2. Averlhach

Averlhach VIP lid

26 mrt 2011
    8.809
    1.014
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Heb je al naar spruw gekeken?

Sowieso kan je een voeding in 2 delen verdelen en dus wel de kleine flessen proberen of dit helpt. Maar ik moet zeggen dat onze jongste ook wel eens een dag had waarbij hij veel klakte en de dag erna was het dan weer over. Ik heb nooit de oorzaak kunnen vinden, maar omdat het niet blijvend was ook niet te veel aandacht aan besteed.

3. Suprised

Suprised Actief lid

25 mrt 2014
    293
    0
    16
    NULL
    NULL
    Geen spruw te zien gelukkig :)

Vandaag maar eens de kleinere flessen proberen.

4. patries1983

14 aug 2011
    31
    0
    0
    onze zoon van 11 weken klakt sinds dat hij 8 weken was, eerst gebruikte we avent flessen en nu mam flessen maar hij heeft ook een overbeet kan dat ook het probleem zijn dat hij klakt en slecht zijn flessen leeg drinkt?

Deel Deze Pagina