Erg he is dat...Ik had ook 2 hele lieve katten,en in juli is de eerste overleden en 2 weken geleden die andere...alle twee op de zelfde weg aangereden... Dus ik snap hoe je je voelt!Dat je daar zó verdrietig van kan zijn he?Heb ook echt dagen gehuild...en nog steeds mis ik ze heel erg.Waren dan misschien wel katten,maar ook echte vriendjes!Hoop dat je je gauw wat beter voelt,in ieder geval heel veel sterkte dat kun je wel gebruiken! Maar wel fijn dat je nu een leuk vooruitzicht heb,hoop voor je dat het doorgaat!
Oh wat vreselijk om op die manier afscheid te moeten nemen van je huisdier. Ik heb zelf ook katten, moet er niet aan denken, leef met je mee zeg.
heel veel sterkte, kan begrijpen hoe je voeld, heb vorig jaar ook mijn drie kanten verloren twee zusjes 4dagen na elkaar en moeder poes 3 maan- den later ze zijn waarschijnlijk vergiftigd veel lifs mariska
Jeetje Mariska,vergiftigd?Wat ongeloofelijk erg!!Dat er mensen bestaan die zoiets doen!Niet te geloven...Dat ze aangereden worden is nog te bevatten...maar vergiftiging?Eng man....