Hallo! Ik zit met een probleem. Afgelopen vrijdag is het 3 weken geleden dat ik onveilige seks heb gehad. Dit was de eerste week dat ik mijn pil weer ging slikken en ben er 1 vergeten. (1/2dagen voor de onveilige seks). Ik heb de dag erna de morning after pil geslikt. Maar weeg tegen de 80 kilo en las dat hij dan ook niet kan werken.. Ik ben wel gewoon met mijn pil verder gegaan. Ik wist niet of ik ermee moest stoppen of verder gaan.. Nou ben ik afgelopen woensdag gestopt met mijn pil. Echter ben ik nog niet ongesteld geworden, maar meestal ben ik dat ook wel laat. Dus dat moet ik nog ongeduldig afwachten. Ook heb ik een zwangersschapstest liggen die ik al ongeduldig 3 weken laat liggen. Kan ik de test al doen ? Het is vandaag 23 dagen geleden. Hoop dat iemand me kan helpen! Groetjes melissa
Overigens is een menstruatiebloeding vd pil geen natuurlijke menstruatie maar een ontrekkingsbloeding... Zijn er meer die gewoon ongesteld wordeb en toch zwanger zijn.. mijn vriendin kwam er pas na 7 mnd achter omdat zij ook aan de pil was en "gewoon" ongesteld werd...