Ervaringen met Thurana wratten-olie ?

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by kris8, Sep 15, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kris8

kris8 VIP lid

Aug 17, 2009
    8,032
    3
    36
    Heeft iemand ervaringen met bovenstaand product ? Het wordt me aangeraden ik heb alleen nog van niemand gehoord die het echt gebruikt heeft.
    Het zou zijn voor de waterwratjes van mijn dochter.
    Ze heeft er nu al een hele tijd last van ( volgens mij al wel een jaar )
    en het worden er alleen maar meer. Nu op heel haar lijf. Armen romp rug benen. Pas bij de huisarts geweest. Die adviseerde vet houden veel smeren tegen de jeuk en verder wachten tot het over gaat.
    Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Regelmatig tref ik haar huilend in bed omdat ze zo jeuken. Ze mag echt niet krabben, want dan gaan ze stuk en ontsteken. Nu gisteren weer 5 ontstoken wratjes.
    Heb haar met betadinescrub behandeld en plak alle open wratjes af ivm besmetting. Maar ik moet haar onderhand helemaal inpakken wil ik alles afplakken..

Ik ben ook bang dat het lelijke littekens worden
    Maar goed.. Thurana Olie dus werd gezegd door iemand. www.aromed-shop.com

2. kris8

kris8 VIP lid

Aug 17, 2009
    8,032
    3
    36
    niemand ?

3. Roos12

Roos12 Fanatiek lid

Jan 4, 2015
    1,725
    809
    113
    Ik heb geen ervaring met de olie. Wel met ontstoken waterwratjes. Ik heb van de huisarts fucidine zalf gekregen voor de ontstoken wratjes. Dit hielp erg goed bij de genezing, het geneest sneller en rustiger.
    Mijn dochter heeft een aantal littekens, maar sommige trekken nu alsnog weg (8 maanden later). Het zijn kleine littekens, hele kleine kuiltjes. Hele kleine puntjes.

4. kris8

kris8 VIP lid

Aug 17, 2009
    8,032
    3
    36
    Dank voor je reactie Roos
    Ja ze heeft van de waterpokken al behoorlijk wat littekens ( ook heel erg ontstoken geraakt ) En later van een onduidelijke bultjes-soort waar niemand van weet wat was. Is gelukkig over maar ook daar wat kleine littekens. Is niet vreselijk, maar vind het wel zonde.

Dank voor de tip. De huisarts heeft vorige week de ontstoken wratjes gezien en adviseerde betadinezalf.
    Maar als het zo blijft ga ik gewoon terug. Gisteren leek het wat rustiger, vanochtend weer huilend uit bed van de jeuk. Haar benen zitten nu ook onder. Denk dat ik niet overdrijf als ik zeg dat er nu zo`n 200 heeft. Waarvan ongeveer een kwart nu ontstoken is..
    Las wel ergens dat ontstekingen het eerste tegen van afweer van je lijf tegen de wratjes zijn en ze daarna vaak weg gaan. Laten we daar maar op hopen..

5. Roos12

Roos12 Fanatiek lid

Jan 4, 2015
    1,725
    809
    113
    Ja idd, hier gingen ze toen weg!
    Helaas zijn ze nog net doorgegeven aan mijn zoontje, die heeft er nu ook flink wat, ook in zijn gezicht.
    Maar toen het ontsteken begon bij mijn dochter, was er ook hier een flinke toename van het aantal wratjes. Ik denk omdat ze er dan aanzitten en wrijven, waardoor er op andere plekken ook weer wratjes komen. Het is zo gigantisch besmettelijk.
    Mijn huisarts dacht gelukkig erg goed mee. Ik merkte echt dat de ontstoken wratjes mbv fucidine sneller en rustiger genezen. Het grootste litteken dat ze er van heeft, is van voor ik begonnen was met fucidine.

6. Roos12

Roos12 Fanatiek lid

Jan 4, 2015
    1,725
    809
    113
    Ik deed trouwens ook biotex in bad.

Share This Page